Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання займенників усіх розрядів
|
Знатимуть розряди займенників напам’ять, відмінюватимуть їх.
|
1.Знати напам’ять розряди займенників. Для цього обов’язково переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=iL03ua2laSo 2.Визначити розряди за значенням та провідміняти зм-ки: мій, я, який?, декілька, казна-хто.
|
Скидати відповіді у Телеграм або у Гугл клас: 77svzu7
|
2.
|
Правопис заперечних займенників
|
Умітимуть доцільно використовувати заперечні зм, правильно їх записувати.
|
1.Переглнути відео та усно виконати все, що в ньому сказано: https://www.youtube.com/watch?v=qQVpluiGgUs 2.Скласти і записати 10 висловлювань, які містять відмову від пропозиції, що загрожує життю чи здоров’ю людини ( з використанням заперечних займенників)
|
Українська література
|
1.
|
Урок літератури рідного краю
|
Знатимуть про гумор на Житомирщині, умітимуть обробляти інформацію.
|
1.Знайти інформацію про гумор на Житомирщині. 2.Створити пантбук про гумористичні твори. Як створити пантбук? https://www.youtube.com/watch?v=lcC_Neo3g1o
|
Приєднуйтесь до Гугл Класу: 77svzu7
|
Математика
|
1.
|
Контрольна робота «Вирази і рівняння»
|
Розв’язати рівняння та задачі з даної теми.
|
Варіант 1. Стор. 286 №1 (1,2,3,4,5) Варіант 2. Стор. 286 №1 (1,2,3), №1423(1), №1455
|
Завдання цього уроку переслати 28.04. на електронну почту nataliabilokon2@gmail.com
|
2.
|
Перпендикулярні та паралельні прямі
|
Будувати та записувати перпендикулярні та паралельні прямі.
|
П. 33 (ст. 258 питання) №1490, №1492, №1496, №1497
|
https://www.youtube.com/watch?v=B42y06zKf0o
|
3.
|
Розв’язування вправ.
|
Будувати паралельні та перпендикулярне прямі.
|
П. 33 № 1506, № 1508, № 1510
|
Завдання цього уроку переслати 29.04. на електронну почту nataliabilokon2@gmail.com
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
|
знати значення гігієни житла в житті людини; планувати дії під час прибирання житла
|
Міні- проект «Охайне житло» 1.Визначити параметри свого житла (скільки м/кв./має
житло, кількість кімнат
додаткові приміщення)
2.Визначити етап охайності житла
3.Пригадати як часто
виконується генеральне
прибирання свого житла 4.Намалювати ескіз, та
зробити опис власної кімнати. Терміново!! Фото виготовленої листівки вислати на ел.почту luybaglv@gmail.com
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Фреска і вітраж.
|
створити вітраж
|
Імітація вітражу(акварель)
Фото вітражу вислати на
ел. пошту luybaglv@gmail.com
|
|