Чт, 21.11.2024, 12:01
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 20 » Домашні завдання на карантин 6 клас (частина 1)
10:46
Домашні завдання на карантин 6 клас (частина 1)

Домашні завдання 6 клас на 21.04-24.04 квітня 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Контрольна робота «Числівник»

 

Тест буде доступний з 21.04 по 23.04 https://forms.gle/rZuPKE4sNM2T3y3J9

Скидати відповіді у Телеграм або у Гугл Клас

2.

Займенник

Дізнаються про чм «займенник», розрізнятимуть займенники в тексті, визначатимуть у них морфологічні ознаки та синтаксичну роль

1.Параграф 58 – вивчити правила.

2.Виконати вправи 483, 486 (обидва завдання), 489.

3.

Розряди займенників за значенням

Знають напам’ять розряди зм-ів за значенням, розрізнятимуть їх.

1.Вивчити напам’ять розряди зм-ів за значенням на с.214

2.Виконати усно вправу 493.

3. Пройти тестування за розрядами займенників: https://forms.gle/xtaWGssnCeECGGBh7

Тест буде доступний з 23 квітня!

Українська література

1.

Степан Руданський «Добре торгувалось»

Знатимуть короткі відомості про біографію автора, що таке співомовка, гумореска, зміст гуморески

Читати с.223-224 та зробити короткий запис основних відомостей про письменника (його резюме).

Читати с.225 та виконати там же завдання: 1-3,6 усно, 4,5 письмово.

 

2.

Степан Руданський «Запородці у короля»

Знатимуть зміст гуморески, визначатимуть тему, ідею твору.

Читати с. 227 і виконати там же завдання. 1,2 – усно, 3,4- письмово.

Музика

1.

Увертюра 24/04

Аналізувати  музику Д. Шостаковича  «Святкова увертюра».

Мати поняття про «увертюру».

Виконувати пісню  О. Шпака «Добрий маг» 

Переглянути, занотувати основні поняття   http://artlesso.blogspot.com/2017/03/28_96.html

 

Повторювати   пісню О. Шпака «Добрий маг»   http://xminus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

 

http://songpros.ru/14/O-Shpak/tekst-pesni-Dobriy-Mag

 

 

Математика

1.

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

Складати скорочений запис задачі, рівняння, розв’язати його, записати відповідь.

П. 32, №1444, №1421(5,6)

 

2.

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

Розв’язувати задачі на рух застосовуючи формулу S=V t

П.32, №1448, №1421(7,8)

 

3.

Застосування рівнянь до розв’язування задач

Розв’язувати задачі на спільну роботу за допомогою рівнянь.

С/Р Варіант 1. № 1437(1) № 1451.Варіант ІІ. № 1437(2), № 1452

Завдання цього уроку переслати 24.04. на електронну почту

nataliabilokon2@gmail.com

 

 

Трудове навчання

1.

Кріплення оздоблювальних елементів до основи.

 

мати навички роботи  у техніці квілінгу

 

Виготовити об’ємну листівку

у техніці квілінгу

ФОТО виготовленої листівки вислати на ел.почту

luybaqlv@gmail.com

 

 

Образотворче мистецтво

1.

Релігійний жанр у культових спорудах. Мозаїка (аплікація)

створивати мозаїку

Виконати мозаїчну композицію на тему: «Райський сад».

 Фото виготовленого виробу вислати на ел.почту

luybaqlv@gmail.com

 

 

Історія

1.

Якою була Римська республіка в V-ІІІ ст. до н.е.

називати хронологічні межі Римської республіки; визначати характерні риси суспільного устрою Римської республіки; пояснювати поняття: «республіка», «консул», «народний трибун», «вето», «легіон», «диктатор», «тріумф»

  1. Опрацювати § 44
  2. Виконати завдання письмово.

Спробуйте сформулювати  основні вимоги римських плебеїв у вигляді промови їх представника (народного трибуна) на засіданні сенату.

hr22646

2.

Як утворилася Римська середземноморська держава

називати хронологічні межі Пунічних війни;

показувати на карті Карфаген, перебіг Пунічних війн,

застосовувати та пояснювати поняття «контрибуція» і «провінція»

  1. Опрацювати § 45
  2. Позначити на контурній карті перебіг Пунічних війн
  3. Заповнити таблицю «Пунічні війни»

Подія

Роки

Хто

переміг

Значення

І Пунічна

війна

 

 

 

ІІ Пунічна

війна

 

 

 

ІІІ

Пунічна

війна

 

 

 

 

  1. https://www.youtube.com/watch?v=BzF4DXHIvu0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=22
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4GbmZhW9zYY&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=10&pbjreload=10
Переглядів: 456 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201