Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольна робота «Числівник»
|
|
Тест буде доступний з 21.04 по 23.04 https://forms.gle/rZuPKE4sNM2T3y3J9
|
Скидати відповіді у Телеграм або у Гугл Клас
|
2.
|
Займенник
|
Дізнаються про чм «займенник», розрізнятимуть займенники в тексті, визначатимуть у них морфологічні ознаки та синтаксичну роль
|
1.Параграф 58 – вивчити правила.
2.Виконати вправи 483, 486 (обидва завдання), 489.
|
3.
|
Розряди займенників за значенням
|
Знають напам’ять розряди зм-ів за значенням, розрізнятимуть їх.
|
1.Вивчити напам’ять розряди зм-ів за значенням на с.214
2.Виконати усно вправу 493.
3. Пройти тестування за розрядами займенників: https://forms.gle/xtaWGssnCeECGGBh7
Тест буде доступний з 23 квітня!
|
Українська література
|
1.
|
Степан Руданський «Добре торгувалось»
|
Знатимуть короткі відомості про біографію автора, що таке співомовка, гумореска, зміст гуморески
|
Читати с.223-224 та зробити короткий запис основних відомостей про письменника (його резюме).
Читати с.225 та виконати там же завдання: 1-3,6 усно, 4,5 письмово.
|
|
2.
|
Степан Руданський «Запородці у короля»
|
Знатимуть зміст гуморески, визначатимуть тему, ідею твору.
|
Читати с. 227 і виконати там же завдання. 1,2 – усно, 3,4- письмово.
|
Музика
|
1.
|
Увертюра 24/04
|
Аналізувати музику Д. Шостаковича «Святкова увертюра».
Мати поняття про «увертюру».
Виконувати пісню О. Шпака «Добрий маг»
|
Переглянути, занотувати основні поняття http://artlesso.blogspot.com/2017/03/28_96.html
Повторювати пісню О. Шпака «Добрий маг» http://xminus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3
http://songpros.ru/14/O-Shpak/tekst-pesni-Dobriy-Mag
|
|
Математика
|
1.
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
Складати скорочений запис задачі, рівняння, розв’язати його, записати відповідь.
|
П. 32, №1444, №1421(5,6)
|
|
2.
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
Розв’язувати задачі на рух застосовуючи формулу S=V t
|
П.32, №1448, №1421(7,8)
|
|
3.
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач
|
Розв’язувати задачі на спільну роботу за допомогою рівнянь.
|
С/Р Варіант 1. № 1437(1) № 1451.Варіант ІІ. № 1437(2), № 1452
Завдання цього уроку переслати 24.04. на електронну почту
nataliabilokon2@gmail.com
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Кріплення оздоблювальних елементів до основи.
|
мати навички роботи у техніці квілінгу
|
Виготовити об’ємну листівку
у техніці квілінгу
ФОТО виготовленої листівки вислати на ел.почту
luybaqlv@gmail.com
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Релігійний жанр у культових спорудах. Мозаїка (аплікація)
|
створивати мозаїку
|
Виконати мозаїчну композицію на тему: «Райський сад».
Фото виготовленого виробу вислати на ел.почту
luybaqlv@gmail.com
|
|
Історія
|
1.
|
Якою була Римська республіка в V-ІІІ ст. до н.е.
|
називати хронологічні межі Римської республіки; визначати характерні риси суспільного устрою Римської республіки; пояснювати поняття: «республіка», «консул», «народний трибун», «вето», «легіон», «диктатор», «тріумф»
|
- Опрацювати § 44
- Виконати завдання письмово.
Спробуйте сформулювати основні вимоги римських плебеїв у вигляді промови їх представника (народного трибуна) на засіданні сенату.
|
hr22646
|
2.
|
Як утворилася Римська середземноморська держава
|
називати хронологічні межі Пунічних війни;
показувати на карті Карфаген, перебіг Пунічних війн,
застосовувати та пояснювати поняття «контрибуція» і «провінція»
|
- Опрацювати § 45
- Позначити на контурній карті перебіг Пунічних війн
- Заповнити таблицю «Пунічні війни»
Подія
|
Роки
|
Хто
переміг
|
Значення
|
І Пунічна
війна
|
|
|
|
ІІ Пунічна
війна
|
|
|
|
ІІІ
Пунічна
війна
|
|
|
|
|
- https://www.youtube.com/watch?v=BzF4DXHIvu0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=22
- https://www.youtube.com/watch?v=4GbmZhW9zYY&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=10&pbjreload=10
|