Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання кількісних числівників
|
Зможуть ставити у правильній формі кількісні числівники
|
Параграф 56 – правила вивчити!
Вправи 468, 470, 472. + Записати і провідміняти: 606, 133, 1001.
|
Гугл клас: 77svzu7
|
2.
|
Відмінювання порядкових числівників
|
Зможуть ставити у правильній формі порядкові числівники
|
Параграф 57 – правила вивчити!
Вправи: 477 (відмінки надписувати над порядковими числівниками зверху), 479 (текст не списувати, лише записати числівники словами). + Записати і провідміняти ПОРЯДКОВІ: 165; 354, 0,8.
|
3.
|
Узгодження числівників з іменниками
|
Зможуть правильно узгоджувати числівники з іменниками
|
Скласти список потрібних для родини на тиждень продуктів ( із зазначенням кількості та цін з дотриманням правил узгодження числівників з іменниками. (Всі числівники прописувати словами, а не цифрами!
|
Українська література
|
|
Л.Глібов «Щука». Визначний український байкар, поет. Побудова байки
|
Знатимуть основні відомості про автора; з чого складається байка, і зможуть пояснити, що таке байка, алегорія, мораль
|
Читати біографію письменника, виписати лише основне у вигляді інформаційного грона (с.216 – 217)
Опрацювати теорію у підручнику (с.218).
Читати і вивчити напам’ять «Щука» (с. 218 – 219), дати письмово відповіді на запитання 1, 3, 4, 5, 7, 9, 11 (с.219 – 220)
|
Гугл Клас: 77svzu7
|
2.
|
Л.Глібов «Муха і Бджола», «Жаба й Віл»
|
Можуть пояснити алегоричність образів героїв байок.
|
Читати твір на с. 220. Письмово дати відповіді на питання 2, 3, 5 (с. 221)
Читати твір на с. 221. Письмово дати відповіді на питання 1, 2, 3.
|
Заповнити таблицю (приклад – Щука)
|
Щука
|
Осли
|
Лисиця
|
Муха
|
Бджола
|
Жаба
|
Віл
|
Алегорія
|
Зла, підступна людина
|
|
|
|
|
|
|
Приклад з твору (цитата)
|
«Того заїла в смерть, другого обідрала»
|
|
|
|
|
|
|
|
Музика
|
1.
|
Симфонія
|
Аналізувати музику Й. Гайдна «Прощальна симфонія».
Мати поняття про «симфонію».
Виконувати пісню О. Шпака «Добрий маг»
|
Переглянути, занотувати основні поняття
http://artlesso.blogspot.com/2017/03/27_96.html
Вивчити пісню О. Шпака «Добрий маг» http://xminus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3
http://songpros.ru/14/O-Shpak/tekst-pesni-Dobriy-Mag
|
|
Математика
|
1.
|
Рівняння.
|
Розв’язувати рівняння, застосовуючи правило розкриття дужок та властивість 2 (перенесення доданків).
|
П. 30, 31 №1422
(розкрити дужки, перенести доданки з однієї частини рівняння в іншу)
Завдання цього уроку переслати 14.04. на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
|
2.
|
Рівняння.
|
Розв’язувати рівняння, застосовуючи властивість 3 (множення обох частин рівняння на спільний знаменник).
|
П. 31,
повторити
п. 7, 8
№ 1426,
№ 1428
|
|
3.
|
Основні властивості рівнянь
|
Розв’язати рівняння, застосовуючи їх властивості.
|
П. 31 С/Р
Варіант 1
№ 1417(1),
№ 1421(1),
№ 1425(1),
№ 1427(1)
Варіант 2
№ 1417(2),
№ 1421(2),
№ 1425(3),
№ 1427(3)
Завдання цього уроку переслати 17.04. на електронну почту
nataliabilokon2@gmail.com
|
|
4.
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на рівність двох величин.
|
П. 32
№ 1440
Алгоритм розв’язку задачі
- скласти скорочений запис задачі;
- ввести невідому змінну х;
- скласти рівняння, згідно умови;
- розв’язати рівняння;
- записати відповідь.
|
|