Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Примітки
|
Історія
|
1.
|
Тема 5. Дослідники історії.
Як працюють історики
|
пояснити поняття «історичний факт», «історична особа», «історичний образ», «історичне дослідження»; підготувати повідомлення про історичний факт, спираючись на відомості з кількох джерел.
|
- Прочитати §24
- Усно с. 136 відповіді на питання
- Письмово завдання:
а) за допомогою пам’ятки на с.135 скласти повідомлення про будь-яку з історичних подій(фактів) з історії України чи вашої родини
б) розпочати міні-проект «Шкала часу «Дослідники історії» с.136 «Мислю творчо». ( Для електронної шкали часу доречно використати програму sutori.com
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
dpccjd7
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Фізичні вправи
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність
|
https://classroom.google.com/
|
Код класу: wty5yt7
|
|
2.
|
Правила гри «Волейбол»
|
розвивати навички гри на спритність
|
|
3.
|
Інтерактивні вправи на уроках фізичної культури
|
використати набуті знання і вміння
|
|
Музика
|
1.
|
У музичному театрі (Балет)
|
розрізняти фрагменти балету С. Прокоф’єва «Попелюшка». Мати поняття про балет. Виконувати пісню муз. О. Злотника, сл. О. Враторьова «Школярі-школярики».
|
http://artlesso.blogspot.com/2017/03/28_27.html
прослухати музику,
Повторити пісню муз. О. Злотника, сл. О. Враторьова «Школярі-школярики»
https://www.youtube.com/watch?v=T7wPFTqnkc0
|
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Серед природи.
Земля- наш спільний дім
|
розуміти й цінувати унікальність нашої планети, розпізнавати те, що може зашкодити природі; обирати екологічно безпечні товари й упаковки
|
§29 стор. 150-155
Виконати письмово крос- тест стор.152
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Садово-паркове мистецтво
|
пояснювати зміст понять «парк», «заповідник», ознайомитись з парком «Софіївка» в Умані та заповідником «Качанівка» на Чернігівщині
|
написати міні-твір на тему: «Значення пейзажних парків «Софіївка» та «Качанівка» для українського народу ».
|
|
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Виготовлення торбинки для дрібничок
|
прикрасити виріб вишивкою, тасьмою,мереживом
|
вишивання деталей торбинки; оздоблення тасьмою, мереживом
|
|
|
Інформатика
|
1.
|
Типи алгоритмів
|
створити новий проект Скретч, та познайомитись з типами алгоритмів
|
Ст. 188 – 194
$20
|
|
|