Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Примітки
|
Природознавство
|
1.
|
Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
|
розуміти, що називають середовищем життя; називати чинники середовища життя; описувати вплив чинників неживої природи на організм
|
П.38 читати
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:wo2nxyt
|
|
2.
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
|
мати уявлення про періодичні зміни умов середовища; наводити приклади пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
|
П.39 читати
|
|
Історія
|
|
Урок узагальнення «Історія України в пам’ятках»
|
повторити основні історичні події нашої історії, розпізнати історичні пам’ятки і пам’ятники; розпізнати символічний зміст пам’ятників
|
- Прочитати завдання §23
- Письмово завдання: 1.Історія в картинках а)-д) 2.Майстри запитань : скласти 5 запитань
3.Історія на карті – усно
4.Магічний квадрат: с.129 усно, с.130, №1 - письмово
5.Історія в поезії письмово
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: dpccjd7
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Фізичні вправи (на розтягування)
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність
|
https://classroom.google.com/
|
Код класу:wty5yt7
|
|
2.
|
Стрибки на скакальці
|
розвивати загальну витривалість та спритність
|
|
3.
|
Тест з легкої атлетики
|
знати історію легкої атлетики
|
|
Музика
|
1.
|
У музичному театрі (Балет)
|
розрізняти фрагменти балету П. Чайковського «Лускунчик», виконувати пісню муз. О. Злотника, сл. О. Враторьова «Школярі-школярики». Мати поняття про балет.
|
прослухати музику;
вивчити пісню муз. О. Злотника, сл. О. Враторьова «Школярі-школярики»
|
http://artlesso.blogspot.com/2017/03/27_45.html
|
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Підсумкове заняття
|
називати причини,з яких слід уникати певних дій
|
відповісти усно на завдання до глави 2 розділу5 с.149
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Ілюстрація в живописі.
Ілюстація до казки «Хитрий лис»
|
деталізувати елементи композиції
|
Виконати ілюстрацію (фарби)
ФОТО виготовленої ілюстрації вислати на ел.почту
Luybaqlv@gmail.com
|
https://www.youtube.com/watch?v=j7o3MXjBwxE
|
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Побудова викрійки торбинки за заданими мірками
|
мати навички роботи з тканиною
ознайомитись з професією інженера з техніки безпеки
|
Побудувати викрійку торбинки для дрібничок за заданими розмірами30х20
ФОТО викрійки торбинки для дрібничок вислати на ел.почту
Luybaqlv@gmail.com
|
|
|
Інформатика
|
1.
|
Як працювати з об’єктами в середовищі Скретч
|
як додавати об’єкти в скретч, правильно їх використовувати
|
Ст. 181 – 187
$19.3
|
|
|