5 клас Українська мова (3 уроки). Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Код доступу
|
1.
|
Контрольна робота № 7. Відомості з синтаксису й пунктуації(тестові завдання)
|
систематизувати та перевірити отримані знання з теми.
|
Параграфи 47-49, 51-53 (повторити).
Завдання: в GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
|
gm6iacz
|
2.
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.
|
розрізняти узагальнювальні слова при однорідних членах;
будувати речення з узагальнювальними словами при однорідних членах речення.
|
ст.162 (вивчити правила)
вправа 437
|
3.
|
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
|
розставляти і обґрунтовувати розділові знаки при однорідних членах речення з узагальнювальними словами;
знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені правила.
|
ст.163 (вивчити правила)
Вправи 439, 447
|
5 клас Українська література (2 уроки). Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Код доступу
|
1.
|
Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!». Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й змінює його патріотичні почуття. Мелодійність віршів П.Тичини.
|
дізнатися цікаві відомості про письменника;
визначити жанри його поезій;
аналізувати поезію «Не бував ти у наших краях!»
|
ст.194-195 (записати короткі відомості про письменника в зошит);
ст.195 (виразно читати вірш);
впр.3, ст.196 (запам’ятати)
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
|
wuwaycr
|
2.
|
Павло Тичина «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів Павла Тичини.
|
проаналізувати програмні ліричні вірші;
виразно читати напам’ять один вірш (на вибір).
|
ст.196, 197 (виразно читати вірші);
вивчити напам’ять один вірш (на вибір)
|
5 клас Трудове навчання (дівчата). Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
1.
|
Проектування торбинки методом фантазування
|
графічно зображувати виріб,створити візерунок для оздоблення
|
Створення візерунка для оздоблення.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-torbinka-dla-dribnicok-115159.html
|
5 клас Зарубіжна література. Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
-
|
Подальщі пригоди Аліси в Країні Див
|
відтворити основні події твору,аналізувати героїв, визначати етапи духовного зростання Аліси та висловлювати власне ставлення до героїні
|
Скласти маршрут пригод Аліси
|
-
|
Реальне та фантастичне у творі
|
визначити роль фантастики у творі,
аргументувати свою думку, знаходити у тексті необхідні цитати
|
Скласти таблицю «Реальне та фантастичне»
|
5 клас Математика (4 уроки). Термін виконання 06.04– 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
ділити десятковий дріб на натуральне число
|
§30 (ст.197-198)
№ 1064, 1066
|
https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE
|
2.
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
|
Ділити десятковий дріб на десятковий дріб
|
§30 (ст.198-199)
№1071, 1073
|
3.
|
Особливі випадки ділення десяткових дробів
|
Ділити десятковий дріб на 10,100, 1000 і 0,1, 0,01, 0,001
|
§30 (ст.199),
№1082, 1085
|
4
|
Знаходження числа за його десятковим дробом
|
Знаходити число за його десятковим дробом
|
§30 (ст. 200),
№1089, 1091
|
5 клас Інформатика (1 урок). Термін виконання 27.03-10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Середовище виконання алгоритмів
|
дізнатися, що називають середовищем виконання алгоритму, як працювати з проектом Scretch
|
Ст.177-181
|
|
|