Зарубіжна література (2 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Захопливі пригоди Аліси та її світ уяви.
|
переказувати зміст основних епізодів твору.
|
Дочитати книгу Л.Керролла «Аліса в країні Див». Вміти переказувати зміст книги. Написати твір-мініатюру «Пригоди Аліси у нашій школі».
|
|
2
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси.
|
описувати ї характеризувати образ Аліси, а також персонажів, що її оточують.
|
Характеризувати героїв твору. Написати листа Алісі «Якби Аліса була моєю подругою».
|
|
Математика (4 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Множення десяткового дробу на натуральне число
|
множити десяткові дроби на натуральне число
|
§29 (ст.180-190)
№ 1011(1-4), №1013
|
https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM
|
2.
|
Множення десяткового дробу на десятковий дріб
|
множити десятковий дріб на десятковий дріб
|
§29 (ст.190-191)
№1017(1-4), №1021
|
3.
|
Особливі випадки множення десяткових дробів
|
множити десятковий дріб на 10,100, 1000 і 0,1, 0,01, 0,001
|
§29 (ст.191-192),
№1023,1025(усно),
№1027 (письмово)
|
4
|
Знаходження десяткового дробу від числа
|
знаходити десятковий дріб від числа
|
§29 (ст192),
№1028, 1031, 1034
|
Фізична культура (3 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
Інформатика (1 урок). Термін виконання 27.03-10.04
Образотворче мистецтво
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Графіка. Композиція «Веселі букви»
|
Створювати букви-образи,буквиці,монограми
|
Створити букву-образ
|
|
Трудове навчання (дівчата)
Основи здоров’я
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Сам удома. Сам надворі
|
Знати безпеку поведінки вдома і надворі
|
ст.137-144
|
|
Історія (1 урок). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1
|
Історія сучасної України мовою пам’яток
|
Називати дати: Акту проголошення незалежності України; ухвалення Конституції України; роки Революція Гідності;
Пояснювати поняття: дисиденти, незалежність, Конституція
|
Прочитати §21, запам’ятати дати основних подій, с. 123 завдання «Знаю нове» усно, «Мислю творчо» виконати міні-проект «України славетні імена»
|
dpccjd7
|
|