Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
|
Відрізняти складні речення від простих та сполучниковий зв’язок від безсполучникового
|
параграф 60 (правила); вправи 471 (ІІ), 474.
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
Код доступу: gm6iacz
|
2.
|
Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком
|
Правильно розставляти розділові знаки в складному реченні
|
параграф 61; вправи 479, 480.
|
Українська література
|
- .
1.
|
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Точність і лаконізм описів природи
|
ознайомитись з основними відомостями про письменника; відрізняти оповідання від інших прозових творів; визначити порушені теми в оповіданні
|
Ст.214-215; прочитати оповідання «Дивак» повністю
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
Код доступу: wuwaycr
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Т.Янсон «Капелюх чарівника» Художній світ
|
виразно читати, переказувати, характеризувати героїв
|
навчитись виразно читати і переказувати улюблений уривок із казки
|
|
2.
|
Т.Янсон «Капелюх чарівника» Персонажі твору
|
характеризувати героїв, художні засоби, висловлювати свою думку
|
письмова відповідь на питання «Чи правильно зробили Мумі –троля, що вирішили позбутися чарівного капелюха? Завдання відправити на вайбер 0968982377
|
|
Математика
|
1.
|
Контроль знань
|
оцінити свій рівень знань з теми «десяткові дроби»
|
завдання в
GoogleClassroom
|
https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA
Код доступу:
agypngc
|
2.
|
Знаходження відсотка від числа
|
знаходити відсоток від числа
|
§33, (ст.216-217), №1176, 1178, 1181.
|
3.
|
Розв'язування задач
|
Застосувати свої знання про відсотки під час розв'язування задач
|
№1183, 1185
|
Англійська мова (І група)
|
1.
|
Where were You last night
|
розповідати, де вони були вчора, (позавчора, минулого літа тощо)
|
Ex. 1,2,3,4,5 pp.166-168
WB. ex. 7,8, pp. 90
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
vhq5e5l
|
2.
|
Welcome to Cathy’s Outdoor School
|
на основі почутого тексту надавати інформацію
|
Ex. 2,3,4,5,6,pp. 168-169
WB ex. 9, pp. 91
|
3.
|
My Holidays Outdoors
|
описати свій вихідний в минулому та спланувати, як би вони хотіли провести наступний.
|
Ex.3, 5, pp. 170-171
WB. ex.10,11, 12, pp.92-93
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Минулі канікули: пригоди
|
читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним
|
Впр.2 ст.164-165 читати, записати слова у словник на ст.165 вивчити сл. Впр.3 ст.165 письмово
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Види відпочинку.
Past Simple
|
повторити минулий неозначений час, вживати дієслово «to be» в різних типах речень, розказувати про види відпочинку, вживаючи прийменники місця
|
Вивчити таблицю на ст.167 «Прийменники місця» Впр.1,2 ст.166-167 усно
Впр.4 ст.168 письмово
Впр.7,8 ст.90 (РЗ)
|
3.
|
Листівка другові
|
написати листівку другові про свій відпочинок літом, використовуючи нові слова; повторити питальні речення минулого неозначеного часу
|
Впр.5 ст.168 усно
Впр.1 ст.171 усно
Впр.11,13 ст.92-93 (РЗ) письмово
|
Природознавство
|
1.
|
Водне середовище жття
|
характеризувати водне середовище життя; наводити приклади мешканців водного середовища життя та їх пристосувань до даного середовища.
|
П.41
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
wo2nxyt
|
2.
|
Ґрунтове середовище життя
|
називати особливості ґрунтового середовища життя організмів; наводити приклади мешканців ґрунтового середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя у ґрунтовому середовищі
|
П.42 читати
|