Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Примітки
|
Українська мова
|
1.
|
УМР. Аудіювання уривка з твору сучасної дитячої літератури, що містить однорідні члени речення
|
перевірити свою здатність сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання
|
завдання знаходиться на платформі GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
Код доступу: gm6iacz
|
|
2.
|
Виділення вставних слів на письмі комами
|
дізнатися про вставні слова; знаходити вставні слова в речення та виділяти їх комами
|
ст.169, 170 (розділ «Зверніть увагу!»); вправа 461, 465 (письмово)
|
3.
|
УМР. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів
|
ознайомитись з правилами написання листів; правильно оформлювати та писати листи
|
ст. 172;
вправи 468, 469
|
Українська література
|
- .
1.
|
Максим Рильський. Основні відомості про поета. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
|
ознайомитись з основними відомостями про письменника; відрізняти оповідання від інших прозових творів; визначити порушені теми в оповіданні
|
Ст.209 (опрацювати біографію письменника); ст.210-211 (вивчити напам’ять один вірш на вибір).
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
Код доступу: wuwaycr
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Т.Янсон. Життя і творчість «Капелюх чарівника»
|
розповідати ключові факти про життя письменника, читати і переказувати казку, висловлювати думки
|
прочитати казку «Капелюх чарівника», переглянути мультфільми за творами Янсон
|
|
|
2.
|
Казка «Капелюх чарівника. Сюжет твору.
|
коментувати ключові епізоди та характеризувати головних героїв
|
порівняти мультфільм і казку Янсон
|
|
Математика
|
1.
|
Відсотки
|
засвоїти поняття відсоток та знаходити один відсоток від числа.
|
§32, №1147, 1150
|
https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
Завдання переслати на електронну адресу polishchuktanya@gmail.com
|
|
2.
|
Розв’язування задач
|
записувати відсоток у вигляді десяткового дробу. і навпаки
|
№1153, 1155
|
3.
|
Розв'язування задач
|
поглибити свої знання з теми відсотки.
|
№1158, 1166
|
Англійська мова (І група)
|
1.
|
Outdoor Activities. What Can We Do In Different Seasons
|
пояснювати, чим можна зайнятися в різні пори року, зокрема, піти в похід
|
PB. Ex. 1,2 (in writing), 3, 4, pp. 162-163
WB. ex.1, p.85
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:vhq5e5l
|
|
2.
|
What Can We Do in Different Weather?
|
розповідати чим можна займатися в різну погоду.
|
PB. Ex, 1,2,3,p. 164-165, words, p. 165, WB 2-5, pp. 85-87
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Контрольна робота по темі «Special Days»
|
повторити вивчений матеріал, оцінити свій рівень знань
|
Повторити ст.112-121
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: xy63chp
|
|
2.
|
Контрольна робота по
темі «Granny’s Stories»
|
повторити вивчений мате-
ріал, оцінити свій рівень знань
|
Повторити ст.122-133
|
Природознавство
|
1.
|
Узагальнення знань з теми «Планета Земля як середовище життя організмів» частина 1
|
дізнатись свій рівень навчальних досягнень з теми
|
П.33-39 повторити
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: wo2nxyt
|
|
2.
|
Наземно-повітряне середовище
|
називати середовища життя організмів; наводити приклади мешканців наземно-повітряного середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
|
П.40 читати
|
|