5 клас Природознавство (2 уроки). Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Отруйні рослини, тварини, гриби.
|
Дізнатися про отруйні гриби, рослини і тварин. Зрозуміють, чим небезпечні для людини отруйні рослини, тварини, гриби.
|
П.36 читати
|
|
2.
|
Визначення організмів за визначниками.
|
Визначати назви рослин, тварин, грибів за допомогою визначників
|
П.37 читати
|
|
https://classroom.google.com/
код доступу wo2nxyt
|
5 клас Історія (1 урок). Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Домашнє
завдання
|
Примітка
|
1.
|
Практична робота №4. Пам’ятки рідного краю. Людина в правових пам’ятках України
|
досліджувати історію рідного краю;
наводити приклади з якими історичними діячами та подіями пов’язана історія Радомишля
|
Прочитати §22, письмово виконати завдання 1 – описати місцеву пам’ятку культури чи пам’ятник за планом с. 125
|
dpccjd7
|
5 клас. Англійська мова (І група) (3 уроки). Термін виконання 06.04 - 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Making an Interview. Writing an e-mail (Writing)
|
- cкласти запитання для інтерв’ю, використовуючи Past Simple, Present Simple, Present Continuous, структуру is going to
-написати електронного листа, описуючи погоду і що вони роблять на даний момент
|
PB, ex.1, 2, p.150(in writing)
|
vhq5e5l
|
2.
|
What Clothes We Wear in Different Weather (Vocabulary and Grammar)
|
-називати предмети одягу,
-пояснювати, які предмети одягу ми носимо в різну погоду чи пору року
-сказати, що ми одягали вчора, одягли сьогодні і чому
|
PB, ex. 1,2,3,4,pp.152-153
WB.ex.1,2,p.79, learn the words
|
3.
|
What am I Going to Wear? (Reading)
|
- встановлювати логічну послідовність прочитаного тексту;
-поснювати, який їх улюблений день, що вони збираються одягти залежно від погоди в цей день
|
PB. Ex.1, 2, 3,p.154-155
WB.3/ 4. 5, pp.80-82
|
5 клас. Англійська мова (ІІ група) (3 уроки). Термін виконання 06.04 - 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти
зможуть
|
Завдання, які потрібно
виконати
|
Прим.
|
1.
|
Weather Mix
Яка у вас погода?
|
Читати та розуміти інфор-
мацію про погоду, описува-
ти погоду на завтра згідно
прогнозу.
|
Впр.2,3 ст.147-148 усно, записати слова у
словник, вивчити ст148
Впр.4 ст.149 письмово
|
Додатково
Впр.7 ст.75-76 (РЗ)
|
2.
|
Weather and
Clothes
Одяг для хло-
чиків та дівчат
|
Вживати лексику теми в ус-
ному та письмовому мов-
ленні; вживати дієслівні
форми Present Simple, Pre-
sent Continuous, Past Simple
|
Впр.1 ст.152 усно
Впр.3,4(б) ст.153
письмово
|
Додатково
Впр.1,2
ст.79 (РЗ)
|
3.
|
Вдягаймося по погоді
|
Читати та розуміти інфор-
мацію, описувати погоду
та підбирати одяг по погоді
використовуючи нові слова
|
Впр.1,2 ст.154-155 усно
записати слова у слов-
ник ст.155
Впр.3 ст.155 письмово
|
Додатково
Впр.3,4
ст.80 (РЗ)
|
5 клас Образотворче мистецтво. Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
-
|
Ілюстрація в графіці. Ілюстрація до казки «Дюймовочка»
|
деталізувати елементи композиції
|
Виконати ілюстрацію олівцем,звернути увагу на головних
дійових осіб, продумати їхню позу, одяг, оточення
|
5 клас Основи здоров’я. Термін виконання 06.04 – 10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
1.
|
У небезпечних місцях
|
аналізувати правила безпечної поведінки в ліфті та правила поведінки у натовпі
|
ст.145-148
Записати у робочий зошит пам’ятки до § 27,28 стор. 173
|
|