5 клас Українська мова (3 уроки). Термін виконання 30.03 – 03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Код доступу
|
1.
|
Другорядні члени речення. Тренувальні вправи.
|
розрізняти додатки, означення, обставини; виділяти другорядні члени речення умовними позначками; будувати речення, поширюючи їх додатками, означеннями, обставинами.
|
ст.150, 152, 155 (повторити правила)
Вправи 424, 419 (ІІІ), 422, 423
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
|
gm6iacz
|
2.
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).
|
розрізняти однорідні члени речення; усвідомлюють стилістичну функцію однорідних членів; правильно інтонувати речення з ОЧР.
|
ст.159 (вивчити правила)
Вправи 427, 430
|
3.
|
Кома між однорідними членами речення
|
розставляти і обґрунтовувати розділові знаки при них; знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені правила.
|
ст.159, 160 (вивчити правила)
Вправи 433, 429
|
5 клас Українська література (2 уроки). Термін виконання 30.03 – 03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Код доступу
|
1.
|
Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...»
Картини довколишнього світу, природи в поезії.
|
виразно читати вірш
Т. Шевченка, аналізувати вірш та знаходити художні засоби; пояснити поняття «ліричний твір» та «персоніфікація».
|
ст.191-192 (вивчити поняття «ліричний твір», «персоніфікація»);
вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе…»
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
|
wuwaycr
|
2.
|
Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати...»
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови.
|
виразно читати поезію
Т. Шевченка, аналізувати її, висловлювати власні почуття та враження.
|
ст.193
вивчити напам’ять «Садок вишневий коло хати…».
|
Англійська мова (І група) (3 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Код доступу
|
1.
|
What is the Weather Like Today?
|
описувати погоду, використовуючи нові слова
|
PB. ex. 1, p.140, ex.2,3, pp.140-141,
WB. ex. 1,2,3,4, pp.72-74, learn the words
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTU3NTAzMzA2MjBa
|
vhq5e5l
|
2.
|
Weather Forecast (Reading and Grammar).
|
розуміти інформацію читаючи прогноз погоди та пояснювати, що відбувається назовні , описуючи погоду
|
PB. ex. 1(a,b), p.141
WB. ex.7, 8, p.75-76, revise the Present and Past Simple? Present Continious
|
3.
|
What Weather is Going to Be Tomorrow
|
описувати погоду на завтра згідно прогнозу
|
PB. Ex 3,4,5 pp. 148-150
WB. ex.9(a,b), pp.77-78
|
Англійська мова (ІІ група) (3 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Домашнє завдання
|
1
|
Weather Mix
«Примхи погоди»
|
вживати нові тематичні слова в усному та письмовому мовленні; утворювати та вживати прикметники
|
Впр.1,2 ст.140 усно, записати слова у словник, вивчити
Впр.3 ст.141 письмово
|
2
|
«Погода»
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за
прочитаним
|
Впр.1(а,в) ст.142 усно;
записати слова у словник ст.143, вивчити
Впр.1,2 ст.72(РЗ) письмово;
|
3
|
Present Simple and
Present Continuous
Теперішній неозначений та теперішній тривалий час
|
вживати тематичну лексику; вживати дієслівні форми теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часів у безособових реченнях (стр. «It is…»)
|
Впр.1, ст.144 опрацювати та вивчити таблицю;
записати слова у словник ст.145, вивчити;
додатково – Впр.3,4 ст.73-74 (РЗ)
|
Природознавство (2 уроки). Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1
|
Рослини і тварини
|
називати особливості рослин і ознаки тварин; ознайомитись із різноманіттям рослин і тварин
|
П.34 читати ст. 151 Стати дослідником природи письмово
|
|
2
|
Гриби і бактерії
|
називати відмінності грибів і бактерій від інших організмів; наводити приклади гибів; пояснювати значення бактерій
|
П.35 читати
ст..137 №5 письмово
|
|
|