Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Примітки
|
Українська мова
|
1.
|
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення)
|
розрізняти звертання в реченні; розрізняти поширені та непоширені звертання; виділяти їх на письмі та в усному мовленні
|
ст.167 (вивчити правила); вправи 450 (усно);
451, 455 (письмово)
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
Код доступу: gm6iacz
|
|
2.
|
УМР Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).
|
правильно писати свою адресу та адресу адресата
|
ст.179 (розділ «Зверніть увагу!»); вправа 485 (письмово)
|
3.
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично)
|
дізнатися про слова, за допомогою яких мовець виражає ставлення до висловленого; практично ознайомитись з вставними словами та використовувати їх в усному мовленні
|
ст. 169, 170 (вивчити правила);
вправи 457, 459 (усно); 461, 465 (письмово)
|
Українська література
|
1.
|
Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання «Лось». Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва.
|
ознайомитись з основними відомостями про письменника; відрізняти оповідання від інших прозових творів; визначити порушені теми в оповіданні
|
Ст.199-200 (прочитати інтерв’ю з письменником); ст.200-207 (прочитати оповідання).
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
Код доступу: wuwaycr
|
|
2.
|
Євген Гуцало. Оповідання «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків.
|
аналізувати оповідання; характеризувати головних та другорядних персонажів.
|
Вправа 4, ст.207 (письмово).
Написати продовження оповідання від імені хлопчиків.
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
|
знати ключові факти
про життя і творчість поетеси, вміти виразно читати і аналізувати вірш
|
прочитати біографію письменниці, визначати тему і ідею вірша
|
|
|
2.
|
М.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
Образ ліричної героїні.
|
визначити провідні мотиви вірща, висловити своє враження від прочитаного, характеризувати образ ліричного героя
|
вміти читати і переказувати вірш
|
|
Математика
|
1.
|
Розв'язування задач
|
Застосовувати знання про десяткові дроби на практиці
|
№1110,1111
|
https://www.youtube.com/watch?v=uqG1hOOz_kg
|
|
2.
|
Округлення чисел
|
Знати наближене значення величин, зможуть записати «наближено дорівнює» та зможуть округлювати числа
|
§31, №1113, 1115(усно), №1119 (письмово)
|
3.
|
Розв'язування вправ
|
Округлювати числа до різних розрядів
|
№1128 (усно), №1121,1123 (письмово)
|
4.
|
Розв'язування задач
|
Застосувати вміння округлювати числа на практиці
|
№1142, 1144
|
Англійська мова (І група)
|
1.
|
What do We Wear Every Day? (Speaking)
|
розповідати який одяг вони носять щодня
|
PB. Ex.1,2,3, 5, pp. 157-158,
WB. ex. 6, 8, pp.82-83
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
vhq5e5l
|
|
2.
|
Making a leaflet for tourists (Writing)
|
написати поради для туристів, які збираються в Україну, який одяг варто брати залежно від пори року і погоди.
|
PB. Ex.1, 2, WB. 9, 10, p.84
|
3.
|
Outdoor Activities. What Can We Do In Different Seasons.
|
пояснювати, чим можна зайнятися в різні пори року, зокрема, піти в похід
|
PB. Ex. 1,2 (in writing), 3, 4, pp. 162-163
WB. ex.1, p.85
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Одяг на різні смаки
|
називати різний одяг та пояснювати який одяг
потрібно носити при різній погоді та в різну пора року, використовуючи
нові слова та структуру
«to be going to»
|
Впр.3,4 ст.156-157 усно
Впр.4 ст.158 письмово
Впр.5 ст.81 (РЗ)
|
|
|
2.
|
Погода в нашій
країні
|
описувати погоду в нашій країні,використовуючи нові слова, безособові речення типу
«It is…» та Present Simple, Present Continuous
|
Впр.1,3 ст. 160 усно
Впр.2 ст.160 письмово
Впр.6,7 ст.82 (РЗ)
|
3.
|
Outdoor Activities
Улюблені справи
відповідно до погоди
|
описувати свої улюблені справи та відпочинок при різній погоді та в різну пора року, використовуючи нові слова по темі
|
Впр.1,2 ст.162-163 усно
опрацювати таблицю
на ст.163
впр.3 ст.163 письмово
записати слова у слов-
ник, вивчити слова
|