Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
|
Літературне читання
|
1.
|
Микола Носов
«Мишкова каша»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту. Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Микола Носов «Мишкова каша», ст. 153-161,
|
|
|
2.
|
Повість-казка. Життя і творчість Льюїса Керролла. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес».
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 162-164, читати, переказувати.
|
|
|
3.
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 165-167, читати, переказувати.
|
|
|
|
|
Математика
|
1.
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифр. Задачі на зустрічний рух.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення багатоцифрового числа на трицифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 152, № 959(усно); № 960, 961, 962, 964.
|
https://www.youtube.com/watch?v=OzbICTIzE9w
|
|
2.
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифр. Задачі на рух.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення складених іменованих чисел на двоцифрові, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 153, № 969(усно); № 970, 971, 975, 976.
|
https://www.youtube.com/watch?v=OzbICTIzE9w
|
|
3.
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та з остач.
|
Вміти застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 154, № 978(усно); № 979, 980, 985, 986.
|
https://www.youtube.com/watch?v=FnnA5HvI5iE
|
|
|
|
Українська мова
|
1.
|
Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.
|
Вміти змінювати дієслова за часами та числами. Розрізняти дієслова майбутнього часу.
|
Правила, ст.150 Впр. 341, 342 (усно), Впр. 343 (письмово)
|
|
|
2.
|
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу.
|
Вміти будувати речення з дієсловами теперішнього і майбутнього часу.
|
Правило, ст.154 Впр. 350, 351 (письмово)
|
|
|
3.
|
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Робота з прислів’ями.
|
Вміти правильно писати букви е, є, и, ї В особових закінченнях дієслів. Перевіряти їх написання за правилом.
|
Правила, ст.155 Впр. 353 (усно), Впр. 354 (письмово)
|
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Подорож містом. Лондон
|
Читати та розуміти тематичний текст, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань за прочитаним
|
Записати слова з впр.1 ст.132, впр.1,2 ст.134-135 у словники, вивчити Впр.2ст.134-135усно Впр.3ст.136 письм.
|
|
|
2.
|
Подорож містом. Лондон
|
Розказувати про місцезнаходження споруд та об’єктів міста, використовуючи нові слова.
|
Записати слова у словник з ст.137, 139 вивчити слова Впр.2 ст.137, 139 усно Впр.3 ст.140 письмово
|
|
|
Природознавство
|
1.
|
Яка природа в степу?
|
сформувати поняття «степ» та уявлення про природу степу; пояснити особливості пристосування тварин і рослин до життя в умовах степу
|
с. 160 – 162 чит.+ РЗ
|
|
|
2.
|
Які галузі господарства розвинені у степовій зоні?
|
с. 163 – 164 чит. + РЗ
|
|
|
Музика
|
1.
|
Мистецтво, що єднає душі.
|
Розрізняти духовну музику, аналізувати прослухану музику С. Рахманінова «Богородице Діво, радуйся», В. Ведмері, сл.. Перелісної «Молитва», В.А.Моцарта-Б.Фліса, сл.. Ф.Готтера «Колискова». Виконувати пісню муз. Г. Гладкова, сл. Ю. Ентіна «Пісенька друзів»
|
Переглянути і вивчити. Повторити пісню муз. Г. Гладкова, сл. Ю. Ентіна «Пісенька друзів»
|
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi8jYnhkfzoAhVM-yoKHbNfAVUQtwIIQzAD&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DoDXRkxBq8Zs&usg=AOvVaw3l6y-5pzp4dCTdtJULfj0G
|
|
Хореографія
|
1.
|
Танець Макарена (робота над технікою танця)
|
Знати танцювальні фігури та елементи танцю..Вміти відтворювати їх під музику.
|
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|