Пре
дмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
|
Літературне читання
|
1.
|
Урок позакласного читання
|
Дізнатися про нового українського поета. Виразно читати твори.
|
с. 112 - 120, читати, переказувати.
|
|
|
2.
|
Контрольна робота. Робота з літературним твором.
|
Контрольну роботу додам у Google Classroom.
|
|
3.
|
Вступ до теми. Твори зарубіжних письменників. Життя і творчість Миколи Носова. М. Носов «Мишкова каша»(скорочено).
|
ознайомитися з новим розділом «У країні світової літератури» ; активізувати знання про життя і творчість видатного письменника, вдосконалювати навички свідомого виразного читання, вчити аналізувати прочитане, структурувати текст, висловлювати свою думку, виділяти головне.
|
с. 153-158, читати, виконувати завдання у «Читайлику».
|
https://www.youtube.com/watch?v=JqUV_oUElXs
|
|
|
|
Математика
|
1.
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Ознайомитися із загальним випадком множення багатоцифрових чисел на двоцифрові; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Усно - № 935, 936.
Письмово - № 937, 940, 941.
|
https://www.youtube.com/watch?v=22MvfGnsqlY
|
|
|
|
2.
|
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння задач.
|
Порівнювати задачы на знаходження числа за двома різницями. Записувати периметр і площу квадрата у загальному вигляді. Розв'язувати задачы на знаходження числа за його дробом.
|
Усно – № 942, 943, 945.
Письмово - № 944, 946, 948, 949.
|
https://www.youtube.com/watch?v=v6WdOTK4eJY
|
|
3.
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня . Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Закріплювати вміння знаходити значення виразів на сумісні дії; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Усно - № 950, 952.
Письмово - № 951, 953, 957, 958.
|
|
|
Українська мова
|
|
|
1.
|
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. Усний переказ тексту.
|
Повторити і поглибити знання учнів про граматичні ознаки дієслова; закріпити вміння визначати час дієслова у реченнях, тексті; розвивати творчу уяву, мовне чуття, культуру мовлення, вміння давати правильні та повні відповіді на поставлені запитання; розширювати словниковий запас учнів приказками та прислів’ями; виховувати почуття прекрасного.
|
Впр. 327, 331.
|
|
|
2.
|
Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за числами. Розбір дієслів за будовою.
|
ознайомитися з граматичною ознакою дієслова минулого часу; вчити змінювати дієслова минулого часу за родами (в однині) й числами з опорою на навчальну таблицю та за зразком; вживати ці дієслівні форми в реченнях і зв’язних висловлюваннях ставити дієслова минулого часу в потрібну родову форму за питанням що робив? (-ла, -ло), що зробив? (-ла, -ло); розвивати навички грамотного письма; виховувати інтерес до вивчення мови.
|
Впр. 333, 335.
|
|
|