Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Літературне читання
|
1.
|
Життя і творчість Віктора Близнеця. Повість-казка. «Земля світлячків»(уривки)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору
|
с. 145-147, читати, переказувати.
|
https://www.youtube.com/watch?v=2Lo4uns8wTw
|
2.
|
Пригоди і дива у повісті-казці. Думки героїв твору. «Земля світлячків»(продовження)
|
Визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
|
с. 148-150, читати, переказувати.
|
|
3.
|
Пригоди і дива у повісті-казці. Думки героїв твору. «Земля світлячків»(продовження). Передбачення послідовності розгортання подальших подій.
|
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки в оптимальному для розуміння темпі.
|
с. 151-152, читати, виконувати завдання у «Читайлику».
|
|
4.
|
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні знань».
|
Завдання завантажу в Google Classroom
|
Математика
|
1.
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.
|
Виконувати ділення чисел, що закінчуються нулями; вправляти у множенні і діленні іменованих чисел.
|
Усно – № 911, 917.
Письмово – № 913, 915, 919.
|
|
2.
|
Контрольна робота.
|
Контрольну роботу завантажу у Google Classroom.
|
3.
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Ознайомитися з алгоритмами усного і письмового множення двоцифрових чисел; формувати обчислювальні навички.
|
Усно – № Письмово –№
|
https://www.youtube.com/watch?v=EnoSFqYGkjM
|
4.
|
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
Ознайомитися із множенням трицифрових чисел на двоцифрові; розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями
|
Усно – №
Письмово –№
|
https://www.youtube.com/watch?v=GhiftvlPx6c
|
Українська мова
|
1.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу.
|
Для написання цієї роботи Вам допоможе ось цей конспект уроку:
https://rozumaka.com/konspekt-uroku-urok-rozvitku-pisemnogo-movlennya-skladannya-pismovogo-vislovlyuvannya-tipu-rozpovidi-pro-situatsiyu-z-zhittya-klasu-ukrayinska-mova-4-klas/
|
2.
|
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Складання тексту-опису на тему «Океан» за опорними словами.
|
Провести спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру; звернути увагу на їх виражальні можливості.
|
Впр. 320, 322.
|
|
3.
|
Неозначена (початкова) форма дієслова. Навчальне аудіювання. Робота з фразеологізмами.
|
Ознайомитися з неозначеною формою дієслова. Повторити фразеологізми.
|
Впр. 325, 326.
|
https://www.youtube.com/watch?v=b1F8MoH6CFM
|