Нд, 22.12.2024, 07:48
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 4 » Домашні завдання на карантин 4-А клас (частина 2)
12:13
Домашні завдання на карантин 4-А клас (частина 2)

 4-А клас

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які  потрібно  виконати

Прим.

08.04.20р.

1

Літературне читання

Історичні оповідання.

А. Лотоцький  «Ольга Перевізниківна»

Поділ тексту на частини.

 

Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору;  визначати  головних героїв твору, обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.

Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки

(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.

Ділити текст на частини.

А. Лотоцький  «Ольга Перевізниківна»

ст. 141-144, читати, переказувати.

Тести.

 

2

Математика

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.

Вміти  застосовувати навички ділення  багатоцифрових  чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти  розв’язувати задачі на рух.

ст. 143, № 895, 896(усно);

№ 897, 898, 900, 901.

 

3

Англійська мова

Цікавий світ

тварин. Повторення теми “The World Of Nature

Запитувати про тварин та

відповідати, використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів по-

рівняння; запитувати про

погоду та відповідати.

Впр. 4 ст.124 усно;

Впр. 1 ст.126 усно;

Впр. 3 ст.127 письмово

 

Додатково:  Впр. 4,5  ст. 88(РЗ)

 

4

Українська  мова

УРЗМ Складання письмового висловлювання  (розповіді)  про ситуацію з життя класу.

Вміти самостійно  складати і записувати  письмове  висловлювання,  розповідь; вміти  виділяти в тексті слова, які містять важливі відомості тексту.

Складання письмового висловлювання 

ст.140, Впр. 318

 

5

Я у світі

Культурна  спадщина  народу.

Вміти усвідомлювати себе громадяни-ном  України;  дбати про  пам’ятки  природи,  історії та культури України.

Культурна  спадщина  народу.

ст. 123-126

 

09.04.20р.

1

Природознавство

Які види  ґрунтів  є  в  Україні? Охорона  ґрунтів?

Мати уявлення  про  різноманітність природи  України; форми земної поверхні. Розуміти значення ґрунтів у природі та господарській діяльності людини. Розуміти про необхідність охорони  грантів України.

ст.144-146, читати, відповідати на питання  в  кінці теми.

Зошит ст.40-41

https://www.youtube.com/watch?v=ljsiNW_VcPQ

https://www.youtube.com/watch?v=Qc333JZwYOk

 

2

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загальнорозвиваль-ні вправи в русі.

Вправи з скакалкою. 

Вміти виконувати загальнорозвивальні вправи  та  вправи з скакалкою.

 

Виконувати загальнорозвивальні  вправи  в русі. Вправи з скакалкою.

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

 

 

10.04.20р.

1

Літературне читання

Життя і творчість В.Близнеця. Повість-казка. «Земля світлячків» (уривки)

Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору;  визначати  головних героїв твору,  позитивні і негативні вчинки героїв, їх  моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.

Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки

(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.

В.Близнець.

Повість-казка. «Земля світлячків»

ст. 145-147, читати, переказувати.

 

 

2

Математика

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа.Розв’язування задач і рівнянь.

Вміти  застосовувати навички ділення  багатоцифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти  розв’язувати  рівняння  і  задачі.

 

ст. 144, № 902, 903(1)(усно);

№ 903(2), 905, 906, 909.

 

3

Фізична культура

Вміти виконувати загальнорозвивальні вправи  та  вправи з скакалкою.

Виконувати загальнорозвивальні  вправи  в русі. Вправи з скакалкою.

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

 

4

Основи здоров’я

Хочу, можу, треба. Воля і здоров’я  людини.

Вміти називати волові якості людини; аналізувати відмінність між «хочу», «можу», «треба»;  уміти творчо мислити для пояснення переваг здорового способу життя.

Хочу, можу, треба. Воля і здоров’я  людини.

ст. 124-127, зошит ст.42

 

Переглядів: 264 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201