№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
08.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Історичні оповідання.
А. Лотоцький «Ольга Перевізниківна»
Поділ тексту на частини.
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки
(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
Ділити текст на частини.
|
А. Лотоцький «Ольга Перевізниківна»
ст. 141-144, читати, переказувати.
Тести.
|
|
2
|
Математика
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.
|
Вміти застосовувати навички ділення багатоцифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти розв’язувати задачі на рух.
|
ст. 143, № 895, 896(усно);
№ 897, 898, 900, 901.
|
|
3
|
Англійська мова
Цікавий світ
тварин. Повторення теми “The World Of Nature”
|
Запитувати про тварин та
відповідати, використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів по-
рівняння; запитувати про
погоду та відповідати.
|
Впр. 4 ст.124 усно;
Впр. 1 ст.126 усно;
Впр. 3 ст.127 письмово
Додатково: Впр. 4,5 ст. 88(РЗ)
|
|
4
|
Українська мова
УРЗМ Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу.
|
Вміти самостійно складати і записувати письмове висловлювання, розповідь; вміти виділяти в тексті слова, які містять важливі відомості тексту.
|
Складання письмового висловлювання
ст.140, Впр. 318
|
|
5
|
Я у світі
Культурна спадщина народу.
|
Вміти усвідомлювати себе громадяни-ном України; дбати про пам’ятки природи, історії та культури України.
|
Культурна спадщина народу.
ст. 123-126
|
|
09.04.20р.
|
1
|
Природознавство
Які види ґрунтів є в Україні? Охорона ґрунтів?
|
Мати уявлення про різноманітність природи України; форми земної поверхні. Розуміти значення ґрунтів у природі та господарській діяльності людини. Розуміти про необхідність охорони грантів України.
|
ст.144-146, читати, відповідати на питання в кінці теми.
Зошит ст.40-41
https://www.youtube.com/watch?v=ljsiNW_VcPQ
https://www.youtube.com/watch?v=Qc333JZwYOk
|
|
2
|
Фізична культура
Організовуючі вправи. Загальнорозвиваль-ні вправи в русі.
Вправи з скакалкою.
|
Вміти виконувати загальнорозвивальні вправи та вправи з скакалкою.
|
Виконувати загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи з скакалкою.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
|
|
10.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Життя і творчість В.Близнеця. Повість-казка. «Земля світлячків» (уривки)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки
(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
В.Близнець.
Повість-казка. «Земля світлячків»
ст. 145-147, читати, переказувати.
|
|
2
|
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа.Розв’язування задач і рівнянь.
|
Вміти застосовувати навички ділення багатоцифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти розв’язувати рівняння і задачі.
|
ст. 144, № 902, 903(1)(усно);
№ 903(2), 905, 906, 909.
|
|
3
|
Фізична культура
|
Вміти виконувати загальнорозвивальні вправи та вправи з скакалкою.
|
Виконувати загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи з скакалкою.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
|
|
4
|
Основи здоров’я
Хочу, можу, треба. Воля і здоров’я людини.
|
Вміти називати волові якості людини; аналізувати відмінність між «хочу», «можу», «треба»; уміти творчо мислити для пояснення переваг здорового способу життя.
|
Хочу, можу, треба. Воля і здоров’я людини.
ст. 124-127, зошит ст.42
|
|