№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
|
01.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Паола Утевська «Гості з далеких берегів»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; висловлювати оціночні судження про них; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки ( усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
ст. 135-137, Паола Утевська «Гості з далеких берегів»(частина), читати і переказувати.
Завдання у друкованому зошиті ст. 39.
|
|
|
2
|
Математика
Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею.
|
Вміти застосовувати навички усного ділення круглих багатоцифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти виконувати ділення з остачею.
|
ст. 138 № 858,859(усно); № 860, 861, 862, 863, 866
https://www.youtube.com/watch?v=tDZFwEiK-ZM
https://www.youtube.com/watch?v=y1xMQQVjabo
|
|
|
3
|
Англійська мова
«На фермі»
|
Учні знають нові слова по темі, вміють вживати їх у реченнях; учні вміють утворювати вищий та найвищий ступені порівняння прикметників ( за таблицею ст.120, 110)
|
Впр.1,2 ст.116 усно;
записати слова у словник, вивчити
Впр.5 ст.121 письмово; опрац.табл. ст.120
|
|
|
4
|
Українська мова
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме і переносне значення дієслів.
|
Вміти відносити до дієслів слова, що означають різні дїї; пояснювати лексичне значення дієслів;
використовувати дієслова в навчальних вправах, у текстах розповідного типу. Вміти добирати до поданого дієслова 2-3 синоніми, антоніми; пояснювати пряме і переносне значення дієслів, 2-3 значення багатозначного дієслова, вводячи їх у словосполучення, речення, зв’язні висловлювання.
|
ст. 136, правило на ст.137,
впр.306(усно), впр. 307 (письмово), впр.308(усно)
https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA
|
|
|
5
|
Я у світі
Моделювання різних соціальних ролей
|
Вміти орієнтуватися у своїх правах та обов’язках;
Аргументувати значення дотримання правил співжиття в суспільстві, невідворотність відповідальності за порушення законів, прав інших людей. Знають про можливості правопорушення серед дітей.
|
ст. 118-122 За скоєне відповідай перед законом.
|
|
|
02.04.20р.
|
1
|
Природознавство
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
|
Мати уявлення про різноманітність природи України; види водойм. Знати особливості природи водойм України.
Розуміти значення водойм. Показувати на карті водойми України.
|
ст. 138-140, читати, відповідати на питання;
зошит ст.38-39.
https://www.youtube.com/watch?v=-uUGOT5ZUF8
https://www.youtube.com/watch?v=UlKWJDzYyT0
|
|
|
2
|
Фізична культура
|
Вміти виконувати і проводити комплекс ранкової гігієнічної гімнастики, вправи для профілактики плоскостопості та формування правильної постави.
Вміти виконувати стрибки через скакалку
|
Виконувати гімнастичні вправи.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
|
|
|
03.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Паола Утевська «Гості з далеких берегів» (продовження) . Поділ тексту на частини.
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; висловлювати оціночні судження про них; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки ( усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
Вміти ділити текст на частини.
|
ст. 138-140, Паола Утевська «Гості з далеких берегів»(продовження), читати і переказувати.
Поділ тексту на частини.
Завдання у друкованому зошиті ст. 39.
|
|
|
2
|
Математика
Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач.
|
Вміти застосовувати навички усного ділення круглих багатоцифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти виконувати ділення з остачею.
Володіти навичками та вміннями розв’язувати рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів представлена виразом; вміти перевіряти його розв’язання і записувати відповідь. Розв’язувати задачі.
|
ст. 139 № 867,868(усно); № 869, 870, 872, 874, 875.
https://www.youtube.com/watch?v=tDZFwEiK-ZM
https://www.youtube.com/watch?v=y1xMQQVjabo
https://www.youtube.com/watch?v=g1SkH-gtz9c
|
|
|
3
|
Фізична культура
|
Вміти виконувати і проводити комплекс ранкової гігієнічної гімнастики, вправи для профілактики плоскостопості та формування правильної постави.
Вміти виконувати стрибки через скакалку
|
Виконувати гімнастичні вправи;
вправи для формування правильної постави;
вправи для профілактики плоскостопості;
Вправи з м’ячем та скакалкою
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
|
|
|
4
|
Основи здоров’я
Самооцінка і поведінка людей
|
Вміти аналізувати власну самооцінку та поведінку;
Аналізувати різницю між упевненістю і самовпевненістю;
Пояснювати що таке повага і самоповага;
Вміти проявляти вольові якості людини.
Називати приклади справ, гідних поваги.
|
§ 26 Самооцінка і поведінка людей.ст.117-121
Зошит ст. 40-41
https://www.youtube.com/watch?v=oE2V5O9LxS4
|
|
|