№
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим
|
Літературне читання
|
1
|
Микола Носов
«Мишкова каша»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Микола Носов «Мишкова каша», ст. 153-161,
Тестові завдання у Viber.
|
|
2
|
Повість-казка.
Життя і творчість Льюїса Керролла.
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес».
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 162-164, читати, переказувати.
|
|
3
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 165-167, читати, переказувати.
|
|
Математика
|
1
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифр.
Задачі на зустрічний рух.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення багатоцифрового числа на трицифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 152, № 959(усно);
№ 960, 961, 962, 964.
https://www.youtube.com/watch?v=OzbICTIzE9w
|
|
2
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифр.
Задачі на рух.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення складених іменованих чисел на двоцифрові, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 153, № 969(усно);
№ 970, 971, 975, 976.
https://www.youtube.com/watch?v=OzbICTIzE9w
|
|
3
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та з остач.
|
Вміти застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 154, № 978(усно);
№ 979, 980, 985, 986.
https://www.youtube.com/watch?v=FnnA5HvI5iE
|
|
Українська мова
|
1
|
Майбутній час.
Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.
|
Вміти змінювати дієслова за часами та числами. Розрізняти дієслова майбутнього часу.
|
Правила, ст.150
Впр. 341, 342 (усно),
Впр. 343 (письмово)
|
|
2
|
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу.
|
Вміти будувати речення з дієсловами теперішнього і майбутнього часу.
|
Правило, ст.154
Впр. 350, 351 (письмово)
|
|
3
|
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Робота з прислів’ями.
|
Вміти правильно писати букви е, є, и, ї
в особових закінченнях дієслів.
Перевіряти їх написання за правилом.
|
Правила, ст.155
Впр. 353 (усно),
Впр. 354 (письмово)
|
|
Англійська мова
|
1
|
Подорож містом. Лондон
|
Читати та розуміти тематичний текст, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань за прочитаним
|
Записати слова з впр.1 ст.132, впр.1,2 ст.134-135 у словники, вивчити
Впр.2ст.134-135усно
Впр.3ст.136 письм.
|
|
2
|
Подорож містом. Лондон
|
Розказувати про місцезнаходження споруд та об’єктів міста, використовуючи нові слова.
|
Записати слова у словник з ст.137, 139 вивчити слова
Впр.2 ст.137, 139 усно
Впр.3 ст.140 письмово
|
|
Природознавство
|
1
|
Що таке лісостеп?
|
Показувати розташування України на карті, її природних зон. Називати природні зони; знати правила збереження природи в рідному краї. Вміти аналізувати, як природа впливає на господарську діяльність людини.
|
ст. 155-157
зошит, ст. 44-45
Що таке лісостеп?
https://www.youtube.com/watch?v=ADxgW3MslGs
|
|
2
|
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
|
ст. 158-159
зошит, ст. 45-46
Яка природа в степу?
https://www.youtube.com/watch?v=q6n69cD_4rg
|
|
Я у світі
|
1
|
Україна і світ.
Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
|
Усвідомлювати себе громадянином України; знати найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
|
«Україна і світ. Українці, які вдосконалили світ»
ст. 130-134https://www.youtube.com/watch?v=cEymVHvAwbI
https://www.youtube.com/watch?v=WffzbTk7BME
|
|