№
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим
|
Літературне читання
|
1
|
Життя і творчість Миколи Носова. Микола Носов «Мишкова каша»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту. Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Микола Носов «Мишкова каша», ст. 154-156
|
|
2
|
Микола Носов «Мишкова каша», ст. 157-159
|
|
3
|
Микола Носов «Мишкова каша», ст. 160-161 зошит ст. 44. Тестові завдання до тексту у Viber.
|
|
Математика
|
1
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифр.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення багатоцифрового числа на двоцифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 149, № 936(усно); № 937, 938, 940, 941.
|
|
2
|
Множення складених іменованих чисел
на двоцифрові.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення складених іменованих чисел на двоцифрові, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 150, № 943(усно); № 944, 946, 947, 949.
|
|
3
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифр.
|
Вміти застосовувати алгоритм множення багатоцифрового числа на трицифрове, вміти коментувати порядок дій.
|
ст. 151, № 952(усно); № 953, 954, 956, 957.
|
|
Українська мова
|
1
|
Змінювання дієслів минулого часу за числами.
|
Вміти змінювати дієслова за часами та числами.
|
Правила, ст.146-147 Впр. 333 (всю усно), Впр. 334 (письмово)
|
|
2
|
Теперішній час. Змінювання дієслів тепер. часу за числами.
|
Вміти відносити до дієслів слова, що означають дії; вміти аналізувати дієслова; вміти змінювати дієслова теперішнього часу за числами..
|
Правило, ст.148 Впр. 336, 337 (усно), Впр. 338 (письмово)
|
|
Англійська мова
|
1
|
Повторення
теми “The
World Of Nature” Test
|
Повторити вивчений матеріал та оцінити свій рівень знань
|
Повторити ст.98-125 Тest: Впр.1 ст.126, Впр.3 ст.127, Впр.4 ст.124 письмово
|
|
2
|
Подорож містом. Лондон
|
Читати та розуміти тематичний текст, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань за прочитаним
|
Записати слова з впр.1 ст.132, впр.1,2 ст.134-135 у словники, вивчити Впр.2ст.134-135усно Впр.3ст.136 письм.
|
|
Природознавство
|
1
|
Яка природа в Поліссі? Мішані ліси.
|
Показувати розташування України на карті, називати природні зони; знати правила збереження природи в рідному краї.
|
ст. 149-151 зошит, ст.42-43 Природні зони України https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ Зона мішаних лісів https://www.youtube.com/watch?v=FdF5UeZxdDk
|
|
2
|
Як природа зони мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?
|
Показувати розташування України на карті, називати природні зони; знати правила збереження природи в рідному краї. Вміти аналізувати, як природа
|
ст. 152-154 зошит, ст.43-44 Зона мішаних лісів https://www.youtube.com/watch?v=FdF5UeZxdDk
|
|
Я у світі
|
1
|
Підсумок по темі «Людина в суспільстві»
|
Усвідомлювати себе громадянином України; орієнтувати у своїх правах та обов’язках; дбати про пам’ятки природи, культури; застосовувати знання про свої права у конкретних життєвих ситуаціях.
|
«Людина в суспільстві» ст. 129,
|
|
Основи здоров’я
|
1
|
Звички і здоров’я. Формування корисних звичок.
|
Вміти аналізувати вплив шкідливих звичок на здоров’я; вміти формувати в собі корисні звички.
|
Звички і здоров’я, ст.132-135. Зошит ст. 45.
|
|
Трудове навчання
|
1
|
Виготовлення аплікації «Великоднє яйце»
|
Вміти виконувати аплікації
|
"Великоднє яйце»
https://www.youtube.com/watch?v=nm-fxFAFPUY&feature=youtu.be&list=PLQCTXoouHdK_kSfAzZGt0VTmWZdlIvzkz&fbclid=IwAR0xcreeCFjJCXzWUeeaJyBbkbCixCaxvKQ8I1xzVC9TRx49wwId18T_oPc
|
|