№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
|
30.03.20р.
|
1
|
Літературне читання
Анатолій Давидов «Свідки минулих епох» (продовження)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; висловлювати оціночні судження про них; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки
(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
ст. 133-135, Анатолій Давидов «Свідки минулих епох», читати і переказувати.
Завдання у друкованому зошиті ст. 39.
|
|
|
2
|
Англійська мова
The World Of Nature
«Планета Земля»
|
Учні знають нові слова по темі та вміють вживати їх у реченнях; учні вміють читати та розуміти тематичний текст, вміють порівнювати предмети та явища з використанням прикметників вищого та найвищого ступенів порівняння
|
Впр.1,2 ст.112 усно, записати слова у словник, вивчити
Впр.3 ст.113 читати;
Впр.4 ст.114 письмово
|
|
|
3
|
Математика
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.
|
Володіти обчислювальними навичками множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа; володіти алгоритмом множення цих чисел; коментувати свої дії під час виконання обчислень; розв’язувати задачі на пропорційне ділення.
|
ст. 136, № 839,840(усно), 841, 844-848(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c
|
|
|
4
|
Українська мова
|
Перевірити рівень сформованості знань з теми «Займенник»
|
Тестова контрольна робота з теми Займенник.
(завдання з контрольною роботою вислала всім особисто)
|
|
|
31.03.20р.
|
1
|
Літературне читання
Анатолій Давидов «Свідки минулих епох»
Складання плану до тексту.
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; висловлювати оціночні судження про них; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки ( усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
Вміти складати план до прочитаного тексту.
|
ст. 130-135, Анатолій Давидов «Свідки минулих епох», читати і переказувати.
Складання плану до тексту.
|
|
|
2
|
Математика
Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей.
|
Володіти навичками розв’язувати задачі на пропорційне ділення.
Володіти навичками та вміннями розв’язувати рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів представлена виразом; вміти перевіряти його розв’язання і записувати відповідь.
|
ст. 137, № 850, 852, 855-857.
https://www.youtube.com/watch?v=g1SkH-gtz9c
|
|
|
3
|
Хореографія
|
Виконання руханок.
|
Виконання руханок.
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo
|
|
|
4
|
Українська мова
Дієслово як частина мови. Повторення вивченого. Роль дієслів у тексті.
|
Вміти відносити до дієслів слова, що означають різні дїї; пояснювати лексичне значення дієслів;
використовувати дієслова в навчальних вправах, у текстах розповідного типу.
|
ст. 134 правила, впр. 302(усно), впр. 304 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=OeefT-GiklY
|
|
|
5
|
Природознавство
Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?
|
Мати уявлення про різноманітність природи України; види водойм. Знати особливості природи водойм України.
Розуміти значення водойм. Показувати на карті водойми України.
|
ст. 136-137 читати; відповідати на питання;
зошит ст. 37-38
https://vseosvita.ua/library/urok-prirodoznavsva-u-4-klasi-na-temu-vodojmi-ukraini-prirodni-ta-stucni-vodojmi-budova-ricki-distancijne-navcanna-18158.html
|
|
|