№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
06.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Життя і творчість А.Лотоцького. Історичні оповідання. «Ольга Перевізниківна»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки
(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
А. Лотоцький «Ольга Перевізниківна»
ст. 141-142, читати, переказувати.
|
|
2
|
Англійська мова
Цікавий світ
тварин
|
Описувати тварин, використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння; читати тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним.
|
Записати у словник та
вивчити слова на ст.122; опрацювати
таблицю ст.123; Впр. 3 ст.123 читати;
Впр. 1,2 ст.87 (РЗ) письмово
|
|
3
|
Математика
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення.
|
Володіти обчислювальними навичками ділення трицифрових чисел з остачею.
Вміти розв’язувати задачі на пропорційне ділення.
|
ст. 140, № 876, 878(усно);
№ 877, 879, 883, 884.
|
|
|
Музика
Музика малює картину
|
Аналізувати українську музику «Дума про Івана Богуна» та ін.
Виконувати пісню муз. Л. Давидової, сл. В. Гринько «Наша рідна Україна»
|
Переглянути і вивчити http://vospitatel.ucoz.ua/load/4_klas_muzichne_mistectvo_urok_26_muzichna_slava ukrajini_za_o_lobovoju/4-1-0-642
|
|
4
|
Українська мова
Вживання дієслів у прямому і перенос-ному значеннях. Утворення слово-сполучень дієслів з іменниками.
|
Вміти відносити до дієслів слова, що означають дії; вміти аналізувати дієслова, як вживаються в прямому та переносному значеннях; вміти утворювати словосполучення з дієслів та іменників.
|
ст.137, Впр. 310, 311(усно)
Впр. 312, 313(письмово)
|
|
07.04.20р.
|
1
|
Літературне читання
Історичні оповідання.
А. Лотоцький
«Ольга Перевізниківна» (продовження)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки
(усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
А. Лотоцький «Ольга Перевізниківна»
ст. 143-144, читати, переказувати.
Зошит ст. 41
|
|
2
|
Математика
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.
|
Вміти застосовувати навички письмового ділення трицифрових чисел, коментувати свої дії під час виконання обчислень. Вміти розв’язувати приклади з остачею.
|
ст. 141, № 885, 886, 888, 892.
|
|
3
|
Хореографія
Танець «Макарена»
(вступ)
|
Знати танцювальні фігури та елементи танцю «Макарена». Вміти відтворювати їх під музику.
|
https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo
|
|
4
|
Українська мова
Побудова речень з однорідними присудками. Усний переказ тексту.
|
Вміти відносити до дієслів слова, що означають дії; вміти визначати присудки у реченнях; вміти будувати речення д однорідними присудками; вміти переказувати текст.
|
ст.138, Впр. 314, 315(усно)
Впр. 316(письмово)
|
|
5
|
Природознавство
Яке значення мають річки й водойми в житті людей?
|
Мати уявлення про різноманітність природи України; види водойм, вміти показувати їх на карті. Розуміти значення водойм. Показувати на карті водойми України. Вміти пояснювати значення водойм в житті людини.
|
ст.141-142, читати, відповідати на питання в кінці теми.
Зошит ст.39
https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc
|
|