№
|
Предмет, тема.
|
Після вивчення теми учні зможуть:
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Літ. чит. (4 години)
Світ гумористичних творів
|
вдосконалити техніку читання мовчки і вголос; визначити події, головних героїв; визначити тему;
висловлювати оцінні судження морального і етичного характеру про вчинки героїв.
|
С. 166 – 168 ( читати, відповідати на запитання).
С. 168-169 (читати і переказувати).
С.170 (читати і переказувати).
С.170 - 171 (читати і переказувати).
|
|
2.
|
Укр. мова (3 години)
Дієслово
|
Зможуть визначати завершену і незавершену дію дієслів.
|
Подивитися відеоролик.
С. 151, впр. 360.
С.151, впр.361, 362.
С. 152, вивчити правило, впр. 364, 366.
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=KeOrRdEJyT0
|
3.
|
Матем. (4 години)
Частини
|
Учні зможуть розрізняти поняття «чисельник», «знаменник», знаходити частину від числа, порівнювати дроби, вдосконалять вміння розв'язувати складені задачі.
|
С.151 № 1002 - 1006,
С.152 № 1007 - 1011.
С.153 № 1012 – 1014, правило.
С.154, № 1015 - 1018.
|
|
4.
|
Англ. мова (2 год)
Як ти провів вчорашній день?
Повторення теми «Day By Day»
|
Описувати дії в минулому часі, використовуючи не-
правильні дієслова; утворювати стверд-
жувальні, заперечні та питальні речення в минулому часі з
неправильними дієсловами.
Повторити вивчений матеріал та оцінити свій рівень знань
|
Впр.1 ст.101 усно,
записати слова у словник, використати таблицю ст.174, вивчити дієслова Впр.5 ст. 103 усно
Впр.1,2 ст.63 (РЗ)
письмово
Test: Впр.1 ст106, Впр.2 ст.106-107, Впр.3 ст 107 письмово
Повторити неправильні дієслова на ст.98, 101
|
Виконані роботи скинути у Viber
|
5.
|
Природознавство
(2 години)
Людина та її організм
|
Зможуть скласти розповідь про значення шкіри та органи чуттів.
|
С.160 - 164 ( читати, відповідати на запитання).
Тести.
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://naurok.com.ua/test/organizm-lyudini-5585.html
|
6.
|
Я у світі
(1 година)
Я - європеєць
|
Учні зможуть визначити спільне і відмінне між різними народами.
|
с. 146 - 147( читати, відповідати на запитання).
|
|
7.
|
Основи здоров’я
(1 година)
Учись учитися
|
Учні зможуть за допомогою вправ розвивати пам*ять та увагу.
|
С.124-129 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
8.
|
Образотворче мистецтво
(1 година)
Світ казок в ілюстраціях
|
Зможуть намалювати ілюстрацію до казки..
|
Пр. робота: створення ілюстрації до однієї з прочитаних казок.
|
|
9.
|
Трудове навчання
(1 година)
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми
|
Зможуть виготовити й оздобити об’ємні вироби з коробок, упаковок.
|
Пр. робота: виготовлення іграшок.
|
|
10.
|
Хореографія
(1 година)
Танець Макарена
|
Знати танцювальні фігури
та елементи танцю. Вміти
відтворювати їх під музику.
|
Відпрацьовувати танцювальні фігури та елементи танцю
Макарена.
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|
11.
|
Фіз. культура
(2 години)
Базова рухова активність
|
Учні відчують важливість ранкової гімнастики та рухової активності (бажано на свіжому повітрі) для зміцнення свого здоров*я.
|
Комплекс загальнорозви-вальних вправ.
Вправи на релаксацію. Різновиди ходьби і бігу.
Стрибки зі скакалкою
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=2exfDwlTecI&feature=youtu.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|