№
|
Предмет, тема.
|
Після вивчення теми учні зможуть:
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Літ. чит. (3 години)
Світ гумористичних творів
|
вдосконалити техніку читання мовчки і вголос; виразно читати віршований твір гумористичного змісту.
|
С. 162 (Усна розповідь за мал.)
С. 163-164 (виразно читати).
С.165 - 166 (читати, відповідати на запитання).
|
|
2.
|
Укр. мова (3 години)
Дієслово
|
Зможуть змінювати дієслова за часами .
|
Подивитися відеоролик.
С. 147, впр. 350.
С.149, вивчити правило, впр.354.
С. 150, впр. 357.
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw
|
3.
|
Матем. (3 години)
Частини
|
Учні зможуть розрізняти поняття «чисельник», «знаменник», знаходити частину від числа, вдосконалять вміння розв'язувати складені задачі
|
С.147, вивчити правило № 976-975 (усно),
№ 976-979.
С.149 № 984 - 992.
С.150, № 997 - 1000.
|
|
4.
|
Англ. мова (2 год)
Робота й дозвілля
Чим ти займався вчора?
|
Описувати дії в минулому
часі, запитувати про події в
минулому та відповідати на
запитання
Описувати дії в минулому
часі, використовуючи не-
правильні дієслова; утворювати стверджуваль-
ні, заперечні та питальні
речення в минулому часі з
неправильними дієсловами
|
Повторити таблицю на ст.94
Впр.3 ст.97 усно
Впр.4 ст.97 письмово
Впр.1 ст.98 усно
Записати слова у сло-вник, використати
таблицю ст.174-175, вивчити дієслова
Впр.1,2 ст.62 (РЗ) письмово
|
Додатково
Впр.1,2
ст. 61 (РЗ)
ст.174-175 табли
ця неправ
ильних
дієслів
|
5.
|
Природознавство
(1годиниа)
Людина та її організм
|
Зможуть скласти розповідь про свою мандрівку кровоносною системою.
|
С.157 - 159 ( читати, відповідати на запитання).
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=cBgmLVq1Vz8
|
6.
|
Я у світі
(1 година)
Я - європеєць
|
Учні зможуть визначити спільне і відмінне між різними народами.
|
с. 146 - 147( читати, відповідати на запитання).
|
|
7.
|
Основи здоров’я
(1 година)
Самооцінка характеру
|
Учні зможуть визначити риси власного характеру.
|
С.121-123 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
8.
|
Образотворче мистецтво
(1 година)
Театральна афіша
|
Зможуть створити ескіз театральної афіши.
|
Пр. робота: створення ескізу афіши до однієї з театральних казок.
|
|
9.
|
Трудове навчання
(1 година)
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми
|
Зможуть виготовити й оздобити об’ємні вироби з коробок, упаковок.
|
Пр. робота: виготовлення іграшок.
|
|
10.
|
Хореографія
(1 година)
Танець Макарена
(заключна частина)
|
Знати танцювальні фігури
та елементи танцю. Вміти
відтворювати їх під музику.
|
Відтворювати танцювальні фігури та елементи танцю
Макарена.
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|
11.
|
Фіз. культура
(2 години)
Базова рухова активність
|
Учні відчують важливість ранкової гімнастики та рухової активності (бажано на свіжому повітрі) для зміцнення свого здоров*я.
|
Комплекс загальнорозви-вальних вправ.
Вправи на релаксацію. Різновиди ходьби і бігу.
Стрибки зі скакалкою
|
Онлайн ресурси
|
Онлайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=2exfDwlTecI&feature=youtu.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|