№
|
Предмет, тема.
|
Після вивчення теми учні зможуть:
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Літ. чит. (4 години)
Світ прози
Повість
|
вдосконалити техніку читання мовчки і вголос; порівняти оповідання та повість;
визначити події, головних героїв; визначити тему;
висловлювати оцінні судження морального і етичного характеру про вчинки героїв.
|
С. 158 ( Вивчити визначення. Порівняти оповідання та повість. Розповідати про автора, переказувати уривок. )
С. 159 (читати і переказувати до ***).
С.160 - 161 ( читати, відповідати на запитання, скласти план до прочитаних частин).
С.161 “Повтори і пригадай“ (усно).
|
|
2.
|
Укр. мова (3 години)
Дієслово
|
Зможуть встановлювати зв*язок дієслова з іменником у реченні, добирати антоніми.
|
Подивитися відео.
С. 142, впр.340, 342 (письмово), 341 (усно).
С.144, впр.343 (стислий переказ, доповнений зачином і кінцівкою).
С. 144, впр. 344, 346 (письмово), 345(усно).
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=Eu37ZHuPoZg
|
3.
|
Матем. (4 години)
Частини
|
Учні зможуть розрізняти поняття «чисельник», «знаменник», знаходити частину від числа, вдосконалять вміння розв'язувати складені задачі
|
С.142 № 952 (усно),
953, 954, 955, 956, 957.
С.144 № 958 (усно),
959, 960, 961, 962.
С.145, № 963, 964, 965, 967.
С.146, № 968, 970, 971.
|
|
4.
|
Англ. мова (2 год)
Робота й дозвілля
Чим ти займався вчора?
|
Описувати дії в минулому
часі, запитувати про події в
минулому та відповідати на
запитання
Описувати дії в минулому
часі, використовуючи не-
правильні дієслова; утворювати стверджуваль-
ні, заперечні та питальні
речення в минулому часі з
неправильними дієсловами
|
С.147 - 148 ( читати, відповідати на запитання), тести усно.
С.149 – 151 ( читати, відповідати на запитання), тести усно.
|
Додатково
Впр.1,2
ст. 61 (РЗ)
ст.174-175 табли
ця неправ
ильних
дієслів
|
5.
|
Природознавство
(2 години)
Людина та її організм
|
Учні зможуть скласти правила повноцінного харчування.
Зможуть називати органи дихальної системи., скласти пам’ятку про зміцнення дихальної системи та як не хворіти.
|
С.152 - 154 ( читати, відповідати на запитання).
С.155 – 156 ( читати, відповідати на запитання).
|
Он-лайн ресурси
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU
https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM
|
6.
|
Я у світі
(1 година)
Україна на карті світу
|
Учні зможуть розповісти про Україну як державу, її столицю, назвати сусідів, спланувати маршрут своїх майбутніх подорожей .
|
с. 142-145 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
7.
|
Основи здоров’я
(1 година)
Характер людини
|
Учні зможуть розрізняти поняття зовнішність і характер, виокремлювати риси характеру, які шкодять здоров’ю.
|
С.118-120 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
8.
|
Образотворче мистецтво
(1 година)
Театральна афіша
|
Зможуть створити ескіз театральної афіши.
|
Пр. робота: створення ескізу афіши до однієї з театральних казок.
|
|
9.
|
Трудове навчання
(1 година)
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми
|
Зможуть виготовити й оздобити об’ємні вироби з коробок, упаковок.
|
Пр. робота: виготовлення іграшок.
|
|
10.
|
Хореографія
(1 година)
Танець Макарена
(основна частина)
|
Знати танцювальні фігури
та елементи танцю. Вміти
відтворювати їх під музику.
|
Відтворювати танцювальні фігури та елементи танцю
Макарена.
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|
11.
|
Фіз. культура
(2 години)
Базова рухова активність
|
Учні відчують важливість ранкової гімнастики та рухової активності (бажано на свіжому повітрі) для зміцнення свого здоров*я.
|
Комплекс загальнорозви-вальних вправ.
Вправи на релаксацію. Різновиди ходьби і бігу.
Стрибки зі скакалкою
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=2exfDwlTecI&feature=youtu.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|