№
|
Предмет, тема.
|
Після вивчення теми учні зможуть:
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Літ. чит.
(4 години)
Оповідання.
|
вдосконалити техніку читання мовчки і вголос; називати героїв оповідання;
визначати головних героїв; називати теми дитячих оповідань;
висловлювати оцінні судження морального і етичного характеру про вчинки героїв прочитаних оповідань.
|
С. 151 – 153 ( читати, відповідати на запитання).
С. 153 – 155(читати і переказувати).
С.155 - 156 ( читати, відповідати на запитання).
С.149 -151 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
2.
|
Укр. мова
(3 години)
Прикметник
Дієслово
|
Зможуть перевірити мовні знання і вміння за темою "Прикметник".
Учні розширять знання про дієслово, зможуть розпізнавати дієслова у мовленні.
|
С. 139, впр.332, 334 (письмово), 335 (усно).
Тести по темі: «Прикметник»
С. 140, впр. 336, правило; впр.338, 339.
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-movi-dlya-uchniv-3-klasu-za-temoyu-prikmetnik-62850.html
|
3.
|
Матем.
(4 години)
Усне множення і ділення у межах 1000
|
Учні зможуть визначати залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій; знаходити значення числових виразів.
|
С.138 (правила), № 926, 927, 928, 930.
С.139. № 934 (усно), 935, 940, 941, 942.
С.141, № 943, 944, 945, 949.
С.141, № 947, 950, 951.
|
Додатково
№ 948.
|
4.
|
Англ. мова
(2 години)
Чим ми
займалися
вчора?
Робота й
дозвілля
|
Описувати дії в минулому
часі, запитувати про події в
минулому та відповідати на
запитання
Описувати дії в минулому
Часі, запитувати про події в
Минулому та відповідати на
запитання
|
Впр. 1,2 ст. 94 усно,
опрацювати таблицю
Впр. 3 ст. 95 усно
Впр. 1,2 ст. 96 усно
Впр. 1,2 ст. 60 (РЗ)
|
Додатково
Впр.1,2
ст. 59 (РЗ)
|
5.
|
Природознавство
(2 години)
Людина та її організм
|
Учні дізнаються для чого потрібні скелет і м*язи, зможуть визначити значення правильної постави для здоров*я людини.
Зможуть називати органи травної системи., необхідні організму поживні речовини.
|
С.147 - 148 ( читати, відповідати на запитання), тести усно.
С.149 – 151 ( читати, відповідати на запитання), тести усно.
|
Он-лайн ресурси
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://naurok.com.ua/test/oporno-ruhova-sistema-lyudini-82855.html
https://naurok.com.ua/test/travna-sistema-6885.html
|
6.
|
Я у світі
(1 година)
Я - українець
|
Учні зможуть моделювати правомірні способи поведінки.
|
с. 135– 141 (читати, відповідати на запитання).
|
|
7.
|
Основи здоров я
(1 година)
Соціальна складова здоров’я
|
Учні зможуть моделювати свою поведінку в автономній ситуації на природі.
|
с. 112-115 ( читати, відповідати на запитання).
|
|
8.
|
Образотворче мистецтво
(1 година)
Лялька в театрі
|
Зможуть конструювати лялькового персонажа
|
Пр. робота: виготовлення театральної ляльки (художні матеріали за вибором)
|
|
9.
|
Трудове навчання
(1 година)
Самообслуговування
|
Зможуть оздоблювати одяг ґудзиками.
|
Пр. робота: пришивання ґудзиків з чотирма отворами.
|
|
10.
|
Хореографія
(1 година)
Танець Макарена
(вступ)
|
Знати танцювальні фігури
та елементи танцю
Макарена.Вміти
відтворювати їх під музику.
|
Відтворювати танцювальні фігури
та елементи танцю
Макарена.
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo
|
11.
|
Фіз. культура
(2 години)
Базова рухова активність
|
Учні відчують важливість ранкової гімнастики та рухової активності (бажано на свіжому повітрі) для зміцнення свого здоров*я.
|
Комплекс загальнорозви-вальних вправ.
Вправи на релаксацію. Різновиди ходьби і бігу.
Стрибки зі скакалкою
|
Он-лайн ресурси
|
Он-лайн ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s
https://www.youtube.com/watch?v=QHwA2OMz6TU
|