Предмет
|
№п/п
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Учись учитися. Розвиток пам’яті та уваги
|
Називати умови успішного навчання; тренувати зорову та слухову пам’ять за допомогою вправ
|
С.130-133, читати, виконувати вправи
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття
|
Пришивати ґудзики для оздоблення одягу
|
Вправлятися у пришиванні ґудзиків з чотирма отворами
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-urok-28-samoobslugovuvanna-odag-ta-vzutta-prisivanna-gudzikiv-78904.html
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Лялька в театрі.
|
Мати уявлення про різновиди ляльок в театрі та мультиплікації;
конструювати лялькових персонажів
|
Виготовити театральну ляльку – улюбленого літературного героя
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
ttps://vseosvita.ua/library/urok-no-31-lalka-v-teatri-49600.html
|
Фізична культура
|
1.
|
Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета.
|
Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета.
|
Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
|
Хореографія
|
1.
|
Танець «Макарена» (заключна частина)
|
Знати танцювальні фігури та елементи танцю. Вміти відтворювати їх під музику самостійно
|
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|
|
Музика
|
1.
|
Марші української землі
|
Розрізняти марші у народній та професійній музиці України, порівнювати твори музики з творами образотворчого мистецтва.
Виконувати стрілецьку пісню «Гей, там на горі Січ іде»
Виконувати пісню «Матусю рідненька», муз. В. Гребенюка, сл. Л. Височин
|
Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=lbkPOxQ-Zl4
Повторювати пісню «Матусю рідненька», муз. В. Гребенюка, сл. Л. Височин
https://www.youtube.com/watch?v=whxHsJEPCPo
Вивчити стрілецьку пісню «Гей, там на горі Січ іде»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|