Предмет
|
№п/п
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Літературне читання
|
1.
|
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі.
Є. Гуцало «Прелюдія весни»
|
Розповідати про життя
письменника , про його твори;
визначати тему твору;
знаходити у тексті загадки
|
с. 142 - 143, виразно читати, переказувати
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-zagadki-v-prirodi-evgen-gucalo-preludia-vesni-do-uroku-literaturnogo-citanna-v-3-klasi-245756.html
|
2.
|
Є. Гуцало «Прелюдія весни»
|
Знаходити слова, вислови,
речення, які доводять, що письменник вміє спостерігати, описувати природу
|
с. 144-145, переказувати, відповідати на запитання, сторінка в зошиті
|
|
3.
|
Творчість Юрія Збанацького .
Ю. Збанацький
«Лелеки»
( скорочено)
|
Аналізувати прочитане, розмірковувати над вчинками героїв твору
|
с.145-147,
читати,
відповідати на запитання
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=nnjgQ0B0qyU
|
Українська мова
|
1.
|
Дієслова-антоніми
|
Добирати до дієслів антоніми
|
с.146, правило, вправа347
|
|
2.
|
Дієслова- синоніми
|
Добирати до дієслів синоніми
|
с. 147, вправа 350
|
|
3.
|
Змінювання дієслів за часами
|
Змінювати дієслова за часами
|
с. 149, правило, вправа 353,
вправа 354
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw
|
Англійська мова
|
1.
|
Чим ти займався вчора?
|
Описувати дії в минулому часі, використовуючи неправильні дієслова; утворювати стверджувальні, заперечні та питальні речення в минулому часі з
неправильними дієсловами
|
Впр.1 ст.101 усно,
записати слова у словник, використати таблицю ст.174, вивчити дієслова
Впр.1,2 ст.63 (РЗ)
письмово
|
|
2.
|
Чим ти займався вчора?
|
Описувати дії в минулому часі, використовуючи неправильні дієслова; утворювати стверджувальні, заперечні та питальні речення в минулому часі з
неправильними дієсловами
|
Впр.4,5 ст.103 усно
Повторити неправильні дієслова на ст.98,101
Впр.1,2 ст.64 (РЗ)
письмово
|
|
Математика
|
1.
|
Знаходження частини від числа.
|
Читати і записувати частини у вигляді дробу з чисельником 1;
застосовувати в обчисленнях правило знаходження частини від
числа
|
С. 150, № 996, №997,
№998
|
|
2.
|
Знаходження частини від числа.
|
Застосовувати в обчисленнях правило знаходження частини від
числа
|
С.152, №1004, №1005,
№ 1006.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-znahodzenna-castini-vid-cisla-zadaci-na-znahodzenna-castini-vid-cisla-3-klas-na-dopomogu-ucnam-pri-distancijnomu-navcanni-242958.html
|
3.
|
Знаходження числа за його частиною.
|
Застосовувати в обчисленнях правило знаходження
числа за його частиною
|
С.154, правило, №1015, №1017, №1020.
|
|
Природознавство
|
1.
|
З чого складається травна система?
|
Мати уявлення про травну систему людини; піклуватися про стан своїх зубів
|
С. 149-151, читати відповідати на запитання
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=kae87zL6gow
|
Я у світі
|
1.
|
Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів
|
Мати уявлення про звичаї та традиції інших народів
|
С. 147-149, читати, переказувати
|
|