3-А клас. Українська мова (3 уроки). Термін виконання 31.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Змінювання прикметників за родами
|
Змінювати прикметники за родами у сполученні з іменниками
|
С.131. вправи 315,316.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Відео https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
|
|
2.
|
Вправи на визначення роду прикметників.
|
Визначати рід прикметників за іменниками, які з ними зв’язані
|
С.133, вправа 321 (усно ) ; с.134,вправа 322 (усно), правила
|
|
3.
|
Родові закінчення прикметників
|
Змінювати прикметники за родами . Визначати родові закінчення прикметників
|
С. 135, вправа 323.
|
|
3-А клас Математика (4 уроки) Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії.
|
Ділити числа на добуток двох чисел за правилом; розв’язувати складені задачі на 2-4 дії
|
С.134. №886(усно), правило. № 887. №888.
|
|
2.
|
Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення. Задачі на ділення суми на число.
|
Ділити на двоцифрове число шляхом послідовного ділення за алгоритмом; розв’язувати задачі на ділення суми на число
|
С.135. № 895 (усно),№ 896,№897.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-vidu-sposobom-viprobovuvannya.html
|
|
|
|
3..
|
Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Розв’язування рівнянь
|
Ділити на двоцифрове число шляхом послідовного ділення за алгоритмом; розв’язувати прості та складені рівняння
|
С.136, №905. №906. №907
|
|
4.
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Складені задачі на 2-4 дії.
|
Повторити та закріпити вивчені випадки ділення на двоцифрове число та удосконалити розв’язання складених задач на 2-4 дії
|
С.137, №915,№ 917,№918.
|
|
Я у світі (1 урок)
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
«Будь-який вчинок завжди має наслідки»
|
Встановлювати основні взаємозв'язки в соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю)
|
. с. 135-141,читати, переказувати
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
https://www.slideshare.net/IgorShuvarsky/30-45788126
|
|
3-А клас Літературне читання ( 4 уроки) Термін виконання 30.03-03.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Людина і природа. О Копиленко «Розбишака Чив» (продовження). За Ю.Дмитрієвим «Чи знаєш ти?»
|
Свідомо виразно читати прозові твори. Помічати красу і неповторність природи. Співпереживати разом з героями
|
С.1 130-131, виразно читати, переказувати, виконати сторінку в зошиті
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
http://www.myshared.ru/slide/1103393/
|
|
|
|
2.
|
Творчість Юрія.Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?»
.
|
Стисло розповідати про життєвий та творчий шлях письменника. Свідомо виразно читати прозові твори; уявляти описані картини.
|
С.132, виразно читати, переказувати
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
http://www.myshared.ru/slide/1103396/
|
|
|
|
3..
|
Дива в природі. Ю.Старостенко «І трапиться ж таке…»
|
Свідомо виразно читати прозові твори; уявляти описані картини; розмірковувати над текстом.
|
С.132-133, виразно читати, відповідати на запитання
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
http://www.myshared.ru/slide/1103396/
|
|
|
|
4.
|
Урок позакласного читання
Паула Утевська «Лісова аптека»
|
Називати дійових осіб оповідання, Розповідати про лікарські рослини, які згадуються в тексті.
|
С.97-100, читати, відповідати на запитання, переказувати
|
|
|