Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Англійська мова
|
1
|
Як ти провів вчорашній день?
|
Описувати дії в минулому часі, використовуючи неправильні дієслова; утворювати стверджувальні, заперечні та питальні речення в минулому часі з
неправильними дієсловами
|
Впр.1,3 ст.104 усно, повторити неправильні дієслова ст.98, 101
Впр.2,3 ст.65 (РЗ) письмово
|
|
2
|
Повторення теми «Day By Day» Контрольна робота
|
Повторити вивчений матеріал та оцінити свій рівень знань
|
Test: Впр.1 ст.106, Впр.2 ст.106-107,
Впр.3 ст.107 письмово
|
Виконані роботи скинути у Viber
|
Літературне читання
|
1
|
. Г.Демченко «Лелеки» (скорочено)
|
Визначати стан головного героя, співпереживати разом з ним, порівнювати прочитані твори
|
с. 149-151, переказувати, відповідати на запитання, сторінка в зошиті
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=JtpN43Gcn6U
|
|
2
|
Будь природі другом.
В. Чухліб «Равлик».
|
Називати героїв твору, оцінювати вчинки дійових осіб
|
с.151-153,
читати,
відповідати на запитання
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=fYTjb13EN08
https://www.youtube.com/watch?v=CrarE93ngKs
|
|
3
|
Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання, знаходити описи зовнішності головних героїв
|
С.153- 156, виразно читати, переказувати, сторінка в зошиті
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dmitro-cherednichenko-hlopchik-ivasik-ta-didus-tarasik-163232.html
|
|
Українська мова
|
1
|
Закріплення вивченого про часові форми дієслова
|
Змінювати дієслова за часами
|
с. 152, вправа362
|
|
|
2
|
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію
|
Розрізняти дієслова, що означають завершену і незавершену дію за допомогою питань
|
с. 153, вивчити правило, вправа 366, вправа 367
|
Перегля -
нути відео
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw
|
|
Математика
|
1
|
Знаходження числа за його частиною
|
Застосовувати в обчисленнях правило знаходження
числа за його частиною
|
С.155,с. 156, №1022, №1024, №1025
|
|
|
2
|
Повторення і закріплення вивченого про частини
|
Застосовувати в обчисленнях правило знаходження частини від числа та
числа за його частиною, порівнювати частини
|
С.157, №1031, №1032, №1033,№1035
|
|
|
3
|
Контрольна робота
|
Перевірити навички позатабличного множення та ділення, уміння розв’язувати задачі вивчених видів
|
( завдання висилаю кожному учню особисто)
|
|
|
Природознавство
|
1
|
Для чого потрібне дихання?
|
Скласти пам’ятку
« Як зміцнювати свою дихальну систему»
|
С. 155-156, читати, відповідати на запитання
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=GZ-JQeppjqQ
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dihalna-sistema-ludini-128732.html
|
|
2
|
Яке значення має кровообіг?
|
Мати уявлення про органи кровообігу та їх роль у житті людини
|
С.157-159, читати, відповідати на запитання
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=cBgmLVq1Vz8
|
|
|