Предмет
|
№п/п
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Літературне читання
|
1.
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні «Яшка і Машка»
|
Аналізувати зміст оповідання за питаннями; характеризувати головних героїв
|
с.139-140, виразно читати, переказувати
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://dovidka.biz.ua/mikola-trublayini-biografiya-skorocheno/
https://naurok.com.ua/prezentaciya-yashka-i-mashka-153893.html
|
2.
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні «Омар»
|
Характеризувати вчинки головних героїв
|
с. 140-141, переказувати, відповідати на запитання
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://vseosvita.ua/library/prigodi-mikola-trublaini-omar-54829.html
|
3.
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні
«Шоколад боцмана»
|
Аналізувати прочитане, розмірковувати над вчинками героїв твору
|
с.141-142,
читати,
відповідати на запитання
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://naurok.com.ua/tvorchist-mikoli-trubla-ni-prigodi-m-trubla-ni-shokolad-bocmana-164737.html
|
4.
|
Урок позакласного читання Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками»
|
Називати дійових осіб оповідання; розмірковувати над вчинками героїв твору
|
с.100-102, читати, переказувати, відповідати на запитання
|
|
Українська мова
|
1.
|
Дієслово як частина мови
|
Розпізнавати дієслова у тексті; ставити питання до дієслів
|
с.141, правило, вправа 337
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU
|
2.
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
|
Ставити питання від іменника до дієслова; позначати префікси у дієсловах
|
с.143,
вправа 342
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу https://www.youtube.com/watch?v=trkFIhjD0es
|
3.
|
Дієслова-антоніми
|
Добирати до дієслів антоніми
|
с.144, вправа 344
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo
|
Математика
|
1.
|
Поняття частини. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа.
|
Визначати кількість певних частин у цілому, знаходити частини від числа; читати і записувати частини у вигляді дробу з чисельником 1
|
С. 142, №952(усно),
№953,
№956 усно),
№958 (усно),
№959,
правила
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступуhttps://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0
|
2.
|
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому.
|
Визначати кількість певних частин у цілому, записувати частини дробом; знаходити частини від числа
|
С.145, №963,
№964(усно),
№966,
№972.
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступуhttps://www.youtube.com/watch?v=PJiYXlgUVeU
|
3.
|
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу, як знак ділення.
|
Розрізняти поняття «чисельник» і «знаменник» дробу; порівнювати дроби з чисельником 1 за допомогою наочності
|
С.147,правило, №973,
№974, №975,
№981.
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу https://www.youtube.com/watch?v=RCtkCOeuwsI
|
4.
|
Порівняння частин. Побудова кола
( круга).
|
Порівнювати дроби з чисельником 1 за допомогою наочності; креслити коло(круг) за даним радіусом
|
С.149, №985, №986, правило,
№989 (усно),№991.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-porivnanna-castin-kolo-rozvazuvanna-skladenih-zadac-na-2-4-dii-3-klas-na-dopomogu-cucnam-pri-distancijnomu-navcanni-239412.html
|
Природознавство
|
1.
|
Як працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.
|
Розширити знання про організм людини як єдине ціле, дбайливо ставитися до власного здоров’я і прагнути до здорового способу життя.
|
С. 142-146, читати, переказувати, відповідати на запитання
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sistemi-organiv-tila-lyudini-ta-h-znachennya-v-zhitti-lyudini-106773.html
https://www.youtube.com/watch?v=kV8zgacFmn4
https://www.youtube.com/watch?v=TTH6HwjE_-k
|
2.
|
Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система
|
Визначати значення правильної постави для здоров*я людини, прагнути до здорового способу життя.
|
С.147-148, читати, переказувати, відповідати на запитання
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oporno-ruhova-sistema-107672.html
https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk
https://www.youtube.com/watch?v=HNcw1M_Go_s
|