Нд, 22.12.2024, 07:04
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 10 » Домашні завдання на карантин 3-А клас (частина 1)
10:50
Домашні завдання на карантин 3-А клас (частина 1)

 

3-А клас. Завдання на період карантину.      Термін виконання з 13.04- 17.04

Предмет

№п/п

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Літературне читання

1.

Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні  «Яшка і Машка»

Аналізувати зміст оповідання за питаннями; характеризувати головних героїв

с.139-140, виразно читати, переказувати

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://dovidka.biz.ua/mikola-trublayini-biografiya-skorocheno/

https://naurok.com.ua/prezentaciya-yashka-i-mashka-153893.html

2.

Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні «Омар»

Характеризувати вчинки головних героїв    

с. 140-141,   переказувати, відповідати на запитання

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://vseosvita.ua/library/prigodi-mikola-trublaini-omar-54829.html

3.

Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні

«Шоколад боцмана»

Аналізувати прочитане, розмірковувати над вчинками  героїв твору

с.141-142,

читати,

відповідати на запитання

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://naurok.com.ua/tvorchist-mikoli-trubla-ni-prigodi-m-trubla-ni-shokolad-bocmana-164737.html

4.

Урок позакласного читання Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками»

Називати дійових осіб  оповідання; розмірковувати над вчинками  героїв твору

с.100-102, читати, переказувати, відповідати на запитання

 

Українська мова

1.

 

Дієслово як частина мови

 

 

Розпізнавати дієслова у тексті; ставити питання до дієслів

с.141, правило, вправа 337

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU

2.

Звязок дієслова з іменником у реченні

Ставити питання від іменника до дієслова; позначати префікси у дієсловах

с.143,

вправа 342

 

Он-лайн ресурси, коди доступу     https://www.youtube.com/watch?v=trkFIhjD0es

3.

Дієслова-антоніми

Добирати до дієслів антоніми

 с.144, вправа 344

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу   https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo

Математика

 

 

 

 

1.

 

Поняття частини. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. 

 

 

 

Визначати кількість певних частин у цілому, знаходити частини від числа;   читати і записувати частини у вигляді дробу з чисельником 1

С. 142, №952(усно),

№953,

 №956 усно), 

№958 (усно),

№959,

правила

 

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступуhttps://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0

 

2.

 

 

Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому.

 

Визначати кількість певних частин у цілому, записувати частини дробом; знаходити частини від числа

С.145, №963,

№964(усно),

№966,

№972.

 

 

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступуhttps://www.youtube.com/watch?v=PJiYXlgUVeU

3.

 

 

Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу, як знак ділення.

 

Розрізняти поняття «чисельник» і «знаменник» дробу; порівнювати дроби  з чисельником 1 за допомогою наочності

С.147,правило, №973,

№974, №975,

 №981.

 

 

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу https://www.youtube.com/watch?v=RCtkCOeuwsI

 

4.

 

 

Порівняння частин. Побудова кола

( круга).  

 

Порівнювати дроби  з чисельником 1 за допомогою наочності; креслити коло(круг) за даним радіусом

 

С.149, №985, №986, правило,

№989 (усно),№991.

 

 

 

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-porivnanna-castin-kolo-rozvazuvanna-skladenih-zadac-na-2-4-dii-3-klas-na-dopomogu-cucnam-pri-distancijnomu-navcanni-239412.html

Природознавство

1.

Як працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.

 Розширити знання   про організм людини як єдине ціле, дбайливо ставитися  до власного здоров’я і прагнути   до здорового способу життя.

С. 142-146, читати, переказувати, відповідати на запитання

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://naurok.com.ua/prezentaciya-sistemi-organiv-tila-lyudini-ta-h-znachennya-v-zhitti-lyudini-106773.html

https://www.youtube.com/watch?v=kV8zgacFmn4

https://www.youtube.com/watch?v=TTH6HwjE_-k

 

2.

Для чого потрібні скелет і мязи? Опорно-рухова система

 Визначати значення правильної постави для здоров*я людини,  прагнути    до здорового способу життя.

С.147-148, читати, переказувати, відповідати на запитання

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

https://naurok.com.ua/prezentaciya-oporno-ruhova-sistema-107672.html

https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk

https://www.youtube.com/watch?v=HNcw1M_Go_s

Переглядів: 345 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201