3-А клас. Українська мова (3 уроки). Термін виконання 07.04-10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Змінювання прикметників за числами
|
визначати число прикметників у сполученні з іменниками
|
С.137, вправа 328,
С.138, правило, вправа331.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
|
|
2.
|
Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник
|
визначати число прикметників за іменниками, які з ними зв’язані
|
С.139, вправа 332 ,вправа 333, с.140,вправа335.
Повторити правила про прикметник.
|
Теоретичний матеріал про прикметник на форзаці в кінці підручника
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Відео https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc
|
3.
|
Контрольна робота
|
перевірити свої мовні знання та вміння за темою « Прикметник»
|
( завдання висилаю кожному учню особисто)
|
|
3-А клас Математика (4 уроки). Термін виконання 06.04-10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії.
|
використовувати в обчисленнях залежність
результатів множення і ділення від зміни
одного з компонентів дій;
порівнювати вирази
|
с.138. №924(усно), №925(усно), правила. № 926, №927
|
|
2.
|
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин.
|
визначати порядок дій і знаходити значення числових виразів без
дужок і з дужками; застосовувати залежність величин у знаходженні відповіді на запитання задачі
|
с. 139, № 934
( усно); №937, №938(усно), №941. Повторити
правила
порядку виконання дій у виразах без дужок і з дужками (с.24)
|
|
3..
|
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками.
|
знаходити частку способом добору; визначати порядок дій і знаходити значення виразу без дужок і з дужками
|
с.141, №943, №945
|
|
4.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів
|
знаходити значення виразів на вивчені випадки множення та ділення; удосконалити розв’язання складених задач на 2-4 дії
|
с.141, №944, №947, №950.
|
|
3-А клас Літературне читання ( 4 уроки) Термін виконання 06.04 -10.04
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
1.
|
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник. «Бушля»
|
розповідати про письменника;
аналізувати зміст твору за питаннями ; визначати головних дійових осіб
|
с. 134-136, виразно читати текст
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc
|
2.
|
Ми з природою єдині. Г. Тютюнник. «Бушля»
( продовження)
|
характеризувати головного героя;
визначати головну думку твору
|
С.134 – 136, виразно читати, переказувати, виконати сторінку в зошиті
|
|
3..
|
Творчість Всеволода Нестайка. Дружба- це найбільший скарб. В. Нестайко. «Просто Олесь друг»
|
визначати дійових осіб; розмірковувати над вчинками героїв твору
|
С.136-138, виразно читати, відповідати на запитання
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
Презентація
https://www.youtube.com/watch?v=KyD3cUrZVXM
|
4.
|
Творчість Всеволода Нестайка. Дружба- це найбільший скарб. В. Нестайко. «Просто Олесь друг»(продовження)
|
характеризувати дійових осіб; виділяти основну думку твору; розмірковувати над текстом.
|
С.138-139, виразно читати, відповідати на запитання, переказувати
|
|
Природознавство (2 уроки) 06.04- 09.04
|