Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Алгебра
|
1
|
Елементи математичної
статистики
|
Розв’язувати задачі на знаходження основних показників вибірки.
|
§ 15
№ 15.5,
№ 15.6,
№ 15.8
|
Завдання переслати на електронну почту 15.04.
nataliabilokon2@gmail.com
|
2
|
Елементи математичної
статистики
|
Розв’язувати задачі на знаходження розмаху, моди, медіани вибірки.
|
§15
№ 15.9,
№ 15.10
№ 15.12
|
Геометрія
|
1
|
Повторення.
Трикутники.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів трикутника.
|
§.25
№ 25.1,
№ 25.3,
№ 25.4
|
|
Історія
|
1
|
Розділ VІ. Творення нової України
Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005-2010 рр.
|
пояснювати поняття: конфронтація, економічна інтеграція; називати
особливості соціально-економічного розвитку України в останнє десятиліття;
встановити хронологію подій незалежної України, які мали вплив на формування національної свідомості
|
- Опрацювати §27
- Письмово с.204 №8,9
|
cz72a5b
|
2
|
Україна в 2012-2014 рр. Революція гідності
|
пояснювати поняття: політична асоціація, Євромайдан, Революція Гідності, Небесна Сотня;
визначати природу походження, рушійні сили та значення Євромайдану і Революції Гідності;
|
- Опрацювати §28
- Створити презентацію «Революція гідності»
- Есе «Чому влада проти мирних протестувальників застосувала зброю?»
|
3
|
Україна в системі міжнародних відносин. Збройна агресія Російської Федерації проти України
|
пояснювати поняття: нормандська четвірка, Мінські угоди, люстрація, тимчасово неконтрольована територія, антитерористична операція (АТО), гібридна війна, волонтерський рух, безвізовий режим;
аналізувати зовнішню загрозу щодо територіальної цілісності і недоторканності державних кордонів України як посягання на незалежність держави та безпеку її громадян;
|
- Опрацювати §29
- Письмово с. 225 №5,6 або 9
|