№п\п
|
Клас
|
Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Домашнє
завдання
|
1
|
11 клас
|
Алгебра
|
Перестановки, розміщення, комбінації.
|
Використовувати
означення сполук та їх формул при розв’язуванні задач.
|
П. 13 (вивчити формули)
№ 13.3, №13.5,№13.7
|
2
|
|
|
Перестановки, розміщення, комбінації.
|
Обчислювати кількість перестановок, розміщень, комбінацій.
|
№13.9, №13.11
Підготовка до ЗНО на ТРК/Київ «Відкритий урок»
о 9:30 годині кожного дня.
|
3
|
|
Геометрія
|
Площі поверхонь тіл обертання.
|
Розв’язувати задачі на обчислення площі сфери.
|
П. 22, П.23, сторінка 155 тести
|
|
|
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі прикладного змісту.
|
П. 23
№ 23.38,
№ 23.4,
|
1
|
|
Англійська
|
Relative pronouns
|
Уміти розрізняти та правильно застосовувати відносні займенники в англійській мові
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
2
|
|
|
Speaking about Art
|
Засвоїти лексичний матеріал з теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
1
|
|
Зар.література
|
Людина та пошуки сенсу існування
в прозі другої половини ХХ ст.
|
Аналізує ідейно-тематичний зміст, сюжет, композицію, проблематику художніх творів;
характеризує персонажів творів, стильові особливості прочитаних текстів;
створює електронну продукцію усвідомлює цінність національної самобутності, рідної культури і культурного розмаїття світу;
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
1
|
|
Історія
|
Розділ V. Становлення України як незалежної держави.
Політичні процеси в Україні в 1999-2005 рр. «Помаранчева революція». Економічний розвиток України у 1992-2005 рр.
|
Пояснити зміст понять: державотворення, купоно-карбованець, тіньова економіка, інвестиції, дефолт, корупція, мажоритарна виборча система, конституційний договір, Помаранчева революція;
– основні державотворчі процеси та зміни в політичному, соціально-економічному устрої України в 1990-х і першій половині 2000-х рр.;
– основні ідеї та положення Конституції України;
– природу походження, рушійні сили та значення Помаранчевої революції.
|
Опрацювати §23-24 , скласти хронологічну таблицю, виписати схеми з підручника
|
2
|
|
|
Етносоціальні процеси та рівень життя населення
|
Пояснити зміст понять депопуляція, прожитковий мінімум, відплив умів
– причини нової хвилі масової трудової еміграції;
|
Опрацювати §25, письмово завдання на с.188 №3,6,8,9
|
3
|
|
|
Зовнішня політика та міжнародні відносини України у 1992-2005 рр.
|
Знати зміст понять багатовекторність зовнішньої політики, євроінтеграція, приватизація, без’ядерний статус, меморандум,
|
Опрацювати §26, письмово с.197 №2,5,7
|
Код доступу cz72a5b https://classroom.google.com/u/1/c/NzI1MzA0NTY1OTda
|
1
|
|
Інформатика
|
Створення БД і керування СКБД
|
Створювати бази данних, підключення і використання ключів, осблуговування БД
|
Ст. 146 – 166
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-informatiki-na-temu-stvorennya-zapitiv-v-seredovischi-skbd-147315.html
|
|
|
|
|
|
|
|