Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
1
|
Стилістичні особливості частин мови
|
Повторити частини мови, їх граматичні ознаки, синтаксичну роль
|
§42 ст.188 – 189 вправа 423(усно),420 (письмово)
|
|
2
|
Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях.
|
Повторити різновиди речень, навчитися правильно визначати їх наявність у текстах різних стилів
|
§43 ст.191-192вправа 427 ( усно), 429 (письмово)
|
|
Українська література
|
1
|
Л. Костенко «Маруся Чурай» Духовне життя нації через призму нещасливого кохання.
|
Аргументувати перебіг історичних подій в Україні, пояснювати епоху Руїни.
|
ст.228-233. Особливості сюжету: пролог і епілог у творі. Композиція твору
|
|
2
|
План-характеристика Марусі Чурай. Образи твору. Жанр твору.
|
Пояснювати жанр твору, відстоювати власну думку щодо існування чи ні Марусі Чурай – легендарної піснетворки.
|
ст.233- 235 твір – мініатюра «ЇЇ пісні – то перло многоцінне, то дивний скарб серед земних марнот»
|
|
Креслення
|
|
Зображення та позначення нерознімних з’єднань: зварних, паяних, заклепкових, клейових
|
Креслити нерознімні з’єднання на складальних кресленнях: умовно позначати їх, знати основні параметри швів.
|
Накреслити дві проекції заклепкового з’єднання.
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1053
luybaglv@gmail.com
|
onr2jrs
|
Хімія
|
1
|
Практична робота
2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
|
Пригадати хімічні властивості простих і складних неорганічних сполук; розширити знання про перетворення сполук елемента, що належать до різних класів неорганічних сполук.
|
Ст. 205
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Пригадати способи розв’язування розрахункових задач за рівняннями хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
П. 33
|
|
Біологія
|
1
|
Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
Знати особливості походження й поширення культурних рослин; розуміти значення для селекції вчення про центри походження культурних рослин; розуміти закон гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
§ 57
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.
|
Знати значення застосування методів генно та клітинної інженерії, іх результативність.
|
§ 58
|
|
Анг.мова
|
1
|
People and Society
|
Застосовувати лексичний матеріал з теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa Код voqvwnz
|
voqvwnz
|
Інформатика
|
1
|
Робота з таблицями базами данних
|
Створити елементарні бази данних в програмі Microsoft Office Access
Виконання практичної роботи
|
Виконати
Практичну роботу №7 Відправити на електронну пошту виконане завдання antonyuk.ua@gmail.com
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1
|
Створення запитів в Microsoft Access
|
Створити різні види запитів.
|
Завдання для самостійного опрацювання 1, 2, 3 ст.44
|
|