Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
1
|
Стилістичні особливості засобів словотвору
|
Визначати стилістичні функції слів, утворених за допомогою префіксів та суфіксів, способом складання
|
§41 ст.185 – 186 вправа 412,416
|
|
2
|
Стилістичні особливості частин мови
|
З’ясувати частини мови, що мають стилістичне забарвлення, правильно вибирати прийменники і сполучники
|
§42 ст.188-189 вправа 418 ( усно), 424 (письмово)
|
|
Українська література
|
1
|
Л.В.Костенко «Недумано, негадано», «По сей день Посейдон посідав свій трон…»
|
Закріпити вміння визначати вид лірики, аналізувати філософську та інтимну лірики.
|
Виразно читати, паспорт поезій ( у зошит) ст.226-227.
Усні відповіді
ст.227.
|
|
2
|
Л.В.Костенко «Маруся Чурай»
|
Аналізувати події в Україні середини 17 ст. Переконатись, що тема заради вигоди була актуальною і стала причиною кривавих випробувань українців у наступні десятиліття.
|
Прочитати роман. У зошиті: паспорт твору, план сюжету
|
|
Креслення
|
|
Зображення з’єднань на складальних кресленнях
|
правильно будувати, наносити на кресленні розміри; заповнювати специфікацію; виконувати і читати складальні креслення дотримуючись відповідного алгоритму
|
http://bcpl.pto.org.ua/index.php/dopomoga/itemlist/category/351-tema-6-skladalni-kreslennya
Виконати креслення болтового та шпилькового з`єднання
|
onr2jrs
|
Хімія
|
1
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
|
Скласти уявлення про поширеність хімічних елементів у рослинних та тваринних організмах; отримати інформацію про функції деяких елементів в організмі людини; розширити знання про елементи-органогени, макро- і мікроелементи
|
П. 32
№ 259, 260
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
Пригадати хімічні властивості простих і складних неорганічних сполук; розширити знання про перетворення сполук елемента, що належать до різних класів неорганічних сполук.
|
П.33
№267 (б)
|
|
Біологія
|
1
|
Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
|
Знати основні напрямки сучасних селекційних досліджень; розуміти завдання сучасної селекції. Дізнаються, який внесок вітчизняних учених у розвиток селекції.
|
§ 55
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.
|
Знати сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів; Розглянуть генетичні основи гетерозису;
Зрозуміють переваги застосування методів генетичної інженерії у сучасній селекції.
|
§ 56
|
|
Анг.мова
|
1
|
Youth in Mind
|
- правильно утворювати антоніми,
- розширити словниковий запас з даної теми,
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код voqvwnz
|
voqvwnz
|
2
|
The Infinitive
|
Знати правила вживання, різновиди інфінитиву, відмінність інфінітиву від герундія в англійській мові.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код voqvwnz
|
voqvwnz
|
Зарубіжна література
|
1
|
Хуліо Кортасар «Менади»
|
Вміти аналізувати оповідання.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код voqvwnz
|
voqvwnz
|
Інформатика
|
1
|
Робота з таблицями базами данних
|
Створити елементарні бази данних в програмі Microsoft Office Access
Виконання практичної роботи
|
Ст. 171 - 177
Практична робота №7
|
|