№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Англійська мова
|
1
|
The Participle
|
Назвати правила вживання The Participle
та правильно будувати словосполучення
|
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
2
|
My favorite film
|
описати свій улюблений фільм
|
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
Зарубіжна література
|
1
|
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
|
Визначити основні напрямки в літературі даного періоду. Називати провідних представників. Усвідомлювати цінність національної самобутності, рідної культури і культурного розмаїття світу;
|
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
Креслення
|
|
Складальне креслення. Специфікація складального креслення
|
Використовувати специфікацію складального креслення на креслярському папері формату А4 .
|
https://nmetau.edu.ua/file/navch._posibnik_ch.3.pdf
стор.1-12
|
https://nmetau.edu.ua/file/navch._posibnik_ch.3.pdf
|
Астрономія
|
1
|
Еволюція зір. Нейтронні зорі. Чорні діри
|
Знати як відбувається еволюція зір і які властивості має чорна діра
|
Ст. 85-91
|
|
Фізика
|
1
|
Фотоефект. Закони фотоефекту
|
Знати фотоефект і його закони. Знаходити силу струму насичення.
|
§34, Впр. 34(2, 4)
|
|
2
|
Шкала електромагнітних хвиль
|
Розрізняти спектр електромагнітних хвиль
|
§35, Впр. 35(2,3)
|
|
3
|
Розв'язування вправ
|
Розявзувати задачі різних типів з тем «Фотоефект» і «Шкала електромагнітних хвиль»
|
Впр. 34 (3)
Впр. 35 (4)
|
|
Українська мова
|
1
|
Стилістичні особливості засобів лексикології
|
Визначати у реченні(текстах) лексичні засоби стилістики, пояснювати їх роль
|
§38 с.173-175 таблиця запамятати
Впр.382,386 Повторити синоніми, антоніми, амоніми, пароніми,однозначні-багатозначні слова; власне українська-запозичена лексика; застаріла лексика
(історизми,
архаїзми)-неологізми
|
|
Укр.література
|
1
|
Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс», «Цю жінку я люблю».
|
опрацювати матеріал з життя і творчості М.Вінграновського, аналізувати поезії
|
с.207-210 Біографія,огляд творчості,аналіз поезій с.199!! Віршові розміри.Напамять « У синьому небі я висіяв ліс»,
|
|
2
|
Григорій Тютюнник «Три зустрічі з поклоном».
|
опрацювати матеріал життя і творчості письменника; опрацювати зміст новели, зустрінуться з безправністю пересічної людини в застійні 70-і роки, переконаються, що любов-найвища цінність
|
с.211-219,
біографія,огляд творчості. Прочитати новели, аналіз. Усні відповіді с.218,219 ( Я читач)
Твір мініатюра с.219
|
|
Історія
|
1
|
Практичне заняття №5
Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми
|
Називати складність й особливості процесу державного будівництва, розкривати здобутки цього процесу, давати оцінку
|
Опрацювати с.198 , підготувати презентацію «Становлення незалежності України» на гугл клас
|
cz72a5b
|
2
|
Практичне заняття №6
Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики та відповіді
|
Характеризувати процес інтеграції України до світових, європейських та атлантичних структур, розкривати здобутки цього процесу, давати оцінку
|
Опрацювати с.198 , підготувати одну презентацію на вибір «Взаємовідносини України та ЄС», «Україна на шляху до НАТО», «Інтеграція Української економіки у світову. Шлях від МВФ до СОТ» на гугл клас
|
cz72a5b
|
3
|
Узагальнення знань за розділом V «Становлення України як незалежної держави»
|
Узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події
|
Повторити параграфи розділу №5, дати відповіді на запитання с.199, виконати тестові завдання за посиланням
|
cz72a5b
|
Алгебра (2 год.)
|
1
|
Класичне визначення ймовірності випадкової події.
|
Розв’язувати задачі на обчислення ймовірності випадкової події за формулою.
|
П. 14 (вивчити формулу)
№ 14.7,
№14. 8,№14.10
|
|
2
|
Класичне визначення ймовірності.
|
Розв’язувати задачі на застосування правил комбінаторики.
|
п. 14 № 14. 12 № 14.13
|
|
Геометрія (1 год.)
|
1
|
Об’єми тіл обертання. Площа сфери.
|
Знаходити площу сфери та об’єм тіл обертання.
|
П. 23 № 23.37
№ 23.47
|
|
|
Контрольна робота «Об’єми та площі поверхонь тіл обертання»
|
Розв’язати задачі на дану тему.
|
В.1 стор. 190
№ 25.139,
№ 25.142, № 25.144
В.2 стор. 190
№ 25.140,
№ 25.143,
№ 25.145
|
Завдання переслати на електронну почту 10.04.
nataliabilokon2@gmail.com
|
|