№п\п
|
Клас
|
Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Домашнє
завдання
|
1
|
11клас
30.03 - 17.04
|
Українська
мова
|
Стилістичне забарвлення лексики
|
Збагатити лексичний склад, розвиток мовної і мовленнєвої компетентності
|
П.39 с.177-178
впр.394,398
|
2
|
|
Українська
мова
|
Стилістичне забарвлення фразеологізмів.
|
|
П40 с.181-182
впр.401,408 (письмово)
402 ( усно)
|
1
|
|
Українська література
|
Дмитро Павличко «Два кольори», « Я стужився мила,за тобою…»
|
Удосконалити вміння виконувати аналіз поезії
|
У зощиті: біографія,огляд творчості,паспорт двох поезій. «Два кольори» напам`ять.Критика с.200-202
|
2
|
|
|
Іван Драч «Балада про соняшник»
|
Визначати ознаки балади у творі
|
Прочитати баладу: паспорт твору і огляд життя і творчості у зошиті.
Критика:с.203-206
Словник: балада її ознаки
|
1
|
|
Технології
( креслення)
|
Розріз. Виконання креслення деталі за її наочним зображенням.
|
Правильно вибирати необхідний розріз, графічно виконувати креслення за вимогами ГОСТУ
|
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12072
Рис.2.Виконати кресленик деталі ( дистанційна підтримка) Формат А-4
|
1
|
|
Фізика
|
Дифракція світла. Поляризація світла.
|
Учні повинні знати, що таке дифракція світла, дифракційна грата та її формули, закон Брюстера. Вміти застосовувати формули до розв'язування задач.
|
§ 31,32
впр. 31(2,3),32(3)
|
2
|
|
|
Формула Планка. Світлові кванти
|
Знати формулу Планка та властивості фотонів. Вміти розв'язувати завдання застосовуючи цю формулу та властивості.
|
§33, Впр.33(2,3)
|
1
|
|
Астрономія
|
Зорі та їх класифікація. Звичайні зорі. Полярні зорі. Фізично-змінні зорі. Планетні системи інших зір.
|
Учні знають що таке зорі, характеристики зірок, полярні зорі, фізично-змінні зорі, планетні системи інших зір.
|
Ст.74-83
|
1
|
|
Хімія
|
|
Узагальнити відомості про основи; отримати інформацію про основи Na і K
|
П. 26 №209,210 (а), 211
|
2
|
|
|
Солі. Жорсткість води
|
Розширити знання про солі та іх поширення у природі. Зрозуміти що впливає на жорсткість води
|
П. 27,28 №221,222
|
До п. 26 http://www.10minclass.com/video/641
.27-28. https://www.youtube.com/watch?v=ZWmdMZLVV1M
МЕТАЛИ ТА НЕМЕТАЛИ, ЯКІ СПОЛУКИ ВОНИ УТВОРЮЮТЬ (НА ПОВТОРЕННЯ)
https://www.youtube.com/watch?v=OkGTqk4lb7g
|
1
|
|
Біологія
|
Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки
|
Володіти знаннями про джерела забруднення грунтів та іх наслідки
|
§ 50, стор.195– виконати завдання
|
2.
|
|
|
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
|
Розуміти вплив на біорізноманіття чинників, значення збереження видів
|
§ 51, стор.199– виконати завдання
|
Повторити п.48,49
Гідросфера. Антропічний вплив https://www.youtube.com/watch?v=pjWdIstT4Mc
|