Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
1
|
Книжна та розмовна лексика
|
Розпізнавати книжну та розмовну лексику, доцільно використовувати у власних висловлюваннях
|
§39 ст.177 – 188 вправа 359 (письмово)
390 (усно)
|
|
2
|
Контрольний есей про ціннісне ставлення до життя
|
Закріпити вміння писати есеї, висловлювати власні судження
|
§22 вправа 224
(одна тема на вибір)
|
|
Українська література
|
1
|
І.Г Тютюнник
«Три зозулі з поклоном» Образ любові як втілення високої християнської цінності.Теорія літератури: художня деталь
|
Оцінити поведінку героїв з погляду народної моралі, висловити міркування, чи може нерозділене кохання зробити людину щасливою.
|
ст.216-218.
Усні відповіді
ст.218-219.
На стор.219 д/з
(тема твору міркування)
|
|
2
|
Л.В.Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера»
|
Збагатите знання про віхи життя і творчості поетеси, удосконалити вміння аналізувати поетичні твори, переконаєтеся, що «поезія – це завжди неповторність»
|
У зошиті: огляд життя і творчості ,аналіз двох поезій.
Критика; ст.222-226.
Вивчити напам’ять
«Страшні слова, коли вони мовчать»,
|
|
Креслення
|
|
Узагальнення знань з теми «Складальні креслення»
|
Узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми.
|
виконати тестові завдання за посиланням
|
onr2jrs
|
Хімія
|
1
|
Поняття про кислотні та лужні ґрунти
|
Дізнатись про кислі, нейтральні та лужні грунти
|
П. 30
|
awqwgsf
|
2
|
Якісні реакції на деякі йони
|
Пригадати інформацію про якісні реакції; виявляти деякі катіони та аніони за допомогою якісних реакцій
|
П.31
№248, 251
|
|
Біологія
|
1
|
Концепція сталого розвитку та її значення. Поняття про екологічне мислення.
|
Розуміти значення Концепції сталого розвитку, основні принципи природокористування, суть міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля
|
§ 54, стор.212письм.
|
awqwgsf
|
2
|
Узагальнення з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
|
Дізнатись власний рівень знань із теми
|
§ 46-54 повт.
Ст. 213
|
|
Анг. мова
|
1
|
Speaking about Art.
|
Узагальнити свої знання з даної теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
|
voqvwnz
|
2
|
Youth in Mind
|
Засвоїти лексичний матеріал з теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
|
voqvwnz
|
Зарубіжна література
|
1
|
Література постмодернізму
|
Визначити основні чинники розвитку постмодернізму в художній літературі, визначальні риси постмодернізму, принципи постмодерністської поетики, ідентифікувати твори найяскравіших представників постмодерністської прози.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
|
voqvwnz
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1
|
Робота з таблицями базами данних
|
Створити елементарні бази данних в програмі Microsoft Office Access
Виконання практичної роботи
|
Ст. 147 – 158,158 - 170
Практична робота №7
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Запити з параметрами. Перехресні запити.
|
Створити запити з параметрами та перехресні запити.
|
Розділ 1 п. 3.4 ст. 39-41
Приклад 1 ст. 39
Приклад 2 ст. 41
Виконані завдання надсилати в Гугл Клас
|
|