Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Ринкова економіка
|
визначати основні проблеми економіки, поняття економічного кругообігу, модель кругообігу продуктів, грошей, товарів; визначити місце держави в моделі економічного кругообігу; з'ясувати, яку роль відіграє конкуренція та які принципи лежать в основі ринкової економіки
|
1.Опрацювати § 40 2.Заповніть таблицю, скориставшись додатковою інформацією
Паперові гроші
|
Електронні гроші
|
Переваги
|
Недоліки
|
Переваги
|
Недоліки
|
|
|
|
|
|
x52b7un
|
2.
|
Домашнє господарство. Бюджет домогосподарств.
|
пояснювати поняття «домогосподарство»; функції домогосподарств в ринковій економіці, формувати сімейний бюджет; визначає потребу власної родини в державній соціальній допомозі.
|
Опрацювати § 41
Проаналізувати сімейний бюджет за тиждень
|
|
Медицина
|
1.
|
Травма живота
|
надаватимуть пмд при травмі живота
|
Скласти алгоритм дій пмд при травмі живота. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=c-sGw67eZZU і поставити до нього 6 запитань про травму живота і спини
|
qtrxzdz
|
2.
|
Травма грудної клітки
|
Вмітимуть виявляти основні прояви у постраждалого травм грудної клітки та надавати пмд
|
Скласти алгоритм дій з вивлення проявів травм грудної клітки та пмд при травмі грудної клітки.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=c-sGw67eZZU і поставити до нього 6 запитань про травму гк
|
|
Технологія пошуку роботи
|
1.
|
Загальний алгоритм пошуку роботи .Прямий контакт з роботодавцем.
|
закріпити знання щодо загального алгоритму пошуку роботи
|
Проаналізувати джерела вакансій. Зробити опис особистого алгоритму пошуку роботи, який, на вашу думку, найбільш ефективний. Обґрунтувати свій вибір
https://studopedia.su/4_1169_algoritm-poshuku-roboti.html
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Вироби із бісеру. «Пори року»
|
оцінити результати роботи у техніці плетіння виробів із бісеру
|
підготувати проект «Вироби з бісеру»
|
|
Інформатика
|
1
група
|
Створення та адміністрування сайту
|
Створювати базового сайту, та додавання елементів
|
Ст. 204 – 212 Вправа 4, 5
|
|
Інформатика
(Козадаєва О.С.)
|
|
Поняття про мову розмітки гіпертекстових документів
|
Створити простий HTML-документ, відформатувати текст у HTML-документі, робота зі списками в HTML-документі
|
§ 23 ст. 213-223 (опрацювати)
Вправа 1 ст. 215-216 (усно)
Вправа 3 ст. 216
|
|