Пред
мет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тематична контрольна робота №3. Поняття норми в сучасній українській літературній мові
|
перевірити рівень здобутих знань з теми
|
Завдання на платформі GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
|
2.
|
Тематична контрольна робота №3. Поняття норми в сучасній українській літературній мові
|
перевірити рівень здобутих знань з теми
|
Завдання на платформі GoogleClassroom
|
код доступу
sjjz65w
|
Українська література
|
1.
|
М.Вороний – ідеолог модернізації українську літератури. «Блакитна панна»
|
знає основне про творчу біографію М. Вороного, маніфест символістів; розуміє природу символу в поезіях; характеризує специфіку символістської дійсності.
Вивчає твір напам’ять (виноситься на ЗНО)
|
1. Зробити конспект про Миколу Вороного за відео: https://www.youtube.com/watch?v=Id6usy302xQ (6б.)
2.Переглянути відео – підготовку до ЗНО: https://www.youtube.com/watch?v=-c8hn-IWiO8
3.Прочитати «Блакитна панна» і довести, що цей твір є зразком модернізму (символізму). Тобто слід виписати якомога більше символів з твору, пояснивши їх. + паспорт твору. (6б.)
4.Вивчити напам’ять, надіслати запис на перевірку (або по телефону) (до 12б)
|
qtrxzdz
|
2.
|
М.Вороний «Інфанта»
|
аналізує основні мотиви у віршах М. Вороного; визначає жанр твору, ключові риси символістської поетики; пояснює смислову і настроєву значущість зорових, кольорових, тактильних образів.
|
1.Прочитати або прослухати вірш. Аудіозапис твору: https://www.youtube.com/watch?v=9BTPWpaWcBQ
2. Виконати тести (будуть доступні з 29.04 в гк)
|
|
Англійська мова
|
1.
|
The World of Painting. Revision
|
Перевірити рівень знань з даної теми
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru Код класу rt5smlh.
|
|
2.
|
Do you like sport?
|
Вміти вживати лексику з теми
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru Код класу rt5smlh.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Рівняння дотичної
|
Складати рівняння дотичної до графіка функції в даній точці.
|
П. 27, № 21.2, № 21.4
|
https://www.youtube.com/watch?v=Z8Fy_sEqxjE
|
1.
Г
|
Контрольна робота «Координати та вектори в просторі»
|
Виконати завдання з даної теми.
|
Варіант 1 № 38.5(2), № 41.5(1), № 42.13, № 43.51 Варіант 2 № 38.6, № 41.5(2), № 42.17, № 43.52
|
Завдання переслати на електронну адресу 28.04.
nataliabilokon2@gmail.com
|
Хімія
|
1.
|
Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.
|
Скласти уявлення про пластмаси, каучуки, гуму; знати найважливіші полімери, із яких виробляють пластмаси, технологію виробництва гуми; розуміти переваги і недоліки даних матеріалів.
|
П. 32,33
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
Біологія
|
1.
|
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.
|
Знати, що вирізняє популяції людини, які особливості генофонду людських популяцій та які чинники впливають на формування генофонду популяцій людини.
|
П.49 повторити
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Закономірності розподілу алелів в популяціях
|
Дізнаються про генетику популяцій;
Розуміти суть закону генетичної рівноваги, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
П. 50
|
|
Фізика
|
1.
|
Рідини. Властивості поверхні рідини
|
Знати явище поверхневого натягу, коефіцієнт, силу поверхневого натягу та поверхнево активні речовини
|
§30, впр.27(1,2)
|
Код класу
mkpf5hw
|
2.
|
Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі з використанням властивостей поверхневого натягу рідин
|
Ст.183 (приклади розв'язування задач), впр. 27(3)
|
|