Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Правила графічних скорочень слів
|
Ознайомитись з найпоширенішими загальноприйнятими графічними скороченнями та пояснювати їх
|
Завдання на платформі GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
код доступу sjjz65w
|
Українська література
|
1.
|
Леся Українка «Лісова пісня», Підсумковий урок
|
Узагальнять свої знання з теми за такими аспектами: ознаки неоромантизму, проблематика твору, порівняльна характеристика героїв.
|
Заповнити картку твору за посилання: https://drive.google.com/file/d/1q9r1K4PLBhMnUzDdM0DN_Z0wqHB4xS4n/view?usp=sharing
Для цього її оформити у зошиті або роздрукувати. Помаранчевим кольором – коментарі, їх не записувати.
|
qtrxzdz
|
Англійська мова
|
1.
|
The World of Painting. Revision
|
Перевірити рівень знань з даної теми
|
Посилання на платформу Google Classroomhttps://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Правила обчислення похідних.
|
Знаходити похідну функції за допомогою теорем 20.1, 20.2, 20.3
|
П. 20, № 20.2 (див. стор.116 розв’язок 1), № 20.4 (див.стор.116 розв’язок 2)
|
|
2.
А
|
Правила обчислення похідних.
|
Знаходити похідну функції за допомогою таблиці на форзаці 2 підручника.
|
П.20, № 20.6 (див. стор. 116 розв’язок 3), № 20.7 (1,2)
|
Завдання переслати на електронну почту 23.04.
nataliabilokon2@gmail.com
|
3.
Г
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на знаходження скалярного добутку векторів
|
С/Р Варіант 1. № 42.3(1), № 42.11(1) Варіант 2. № 42.3(2), № 42.11(2)
|
Завдання переслати на електронну почту 24.04. nataliabilokon2@gmail.com
|
Хімія
|
1.
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Характеризувати синтетичні високомолекулярні сполуки; знати класифікацію цих сполук, іх властивості; пригадати суть реакції полімеризації та зрозуміти реакцію полікрнденсації
|
П. 30,31
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
Біологія
|
1.
|
Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
|
Розуміти механізми шкідливого впливу мутацій; знати заходи щодо захисту геному людини від шкідливих мітагнних впливів.
|
П.47 повторити
|
https://classroom.google.com/ код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
Розуміти мету і напрямки генетичного моніторингу, для чого здійснюють скринінг у медицині та які переваги методів молекулярно-генетичної діагностики.
|
П. 48
|
|
Фізика
|
1.
|
Вологість повітря. Точка роси
|
схарактеризувати вологість повітря, знати точку роси та прилади для вимірювання вологості повітря.
|
§29, впр.26(1, 2)
|
https://www.youtube.com/watch?v=Jb4AceOx6bE (Завдання переслати на електронну адресу polishchuktanya@gmail.com)
|
2.
|
Розв'язування вправ
|
розв'язувати фізичні задачі по темі: «Вологість повітря»
|
Ст.179(приклади розв'язування задач), впр.26(3, 4)
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Г. Метерлінг «Синій птах»
|
Характеризувати героїв, абстрактно мислити. Давати оцінку подіям і вчинкам персонажів.
|
Написати твір-мініатюру «Мій улюблений герой» (по твору)
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Практичне заняття Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел
|
на підставі аналізу підготовлених повідомлень, презентацій та наведених джерел характеризувати міжнародні відносини другої половини 1930-х рр.
|
1. Підготувати презентацію (1 на вибір) « Політика «умиротворення», «Політика «колективної безпеки», «СРСР у системі міжнародних відносин 1930-х рр.»
2. Написати есе «Чому стало можливим розв’язання Другої світової війни?»
|
ejouysm
|
2.
|
Урок узагальнення «Передумови Другої світової війни»
|
систематизувати і узагальнити отримані знання
|
- Повторити § 25-26
- Виконати завдання в гугл класі
|
|