Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила написання їх
|
Розрізнювати прислівники та співзвучні сполуки; правильно писати їх.
|
§36 (опрацювати ст.134, 135-136) Вправи 322, 327, 329 (письмово)
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
sjjz65w
|
2.
|
Написання не, ні з різними частинами мови
|
Розрізняти частки не, ні; правильно писати частки не, ні з різними частинами мови.
|
§37 (опрацювати ст. 137-138, 139) Вправа 334 (усно) Вправи 335, 337, 339 (письмово).
|
|
Українська література
|
1.
|
Леся Українка «Лісова пісня»
|
Аналізуватимуть образи головних героїв твору, створюють цитатну характеристику
|
Дати письмові відповіді на питання. Опрацювати матеріали (зробити конспект)
https://classroom.google.com/c/NjY1NTU1MTM4Njda/a/NzU3NDgyMDQ4NTha/submissions/by-status/and-sort-last-name/all
|
qtrxzdz
|
2.
|
Леся Українка «Лісова пісня»
|
Аналізуватимуть образи героїв твору, переказуватимуть твір
|
Дати письмові відповіді на питання. Виконати тест: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-P5iWTZV_GFIUKRZReS_iySKa3SjarogQzx0qjZkyNqqCDA/closedform
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Visiting exhibitions and museums
|
Вживати правильно лексику по темі. Сприймати інформацію на слух та складати діалог.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
2.
|
The Museum of Ukrainian Art
|
Володіти інформацією про історію українських музеїв.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Похідна функції, її фізичний та геометричний зміст.
|
Знаходити похідну функції за формулами.
|
п.18, 19 № 19.3, №19.5, № 19.7
|
Телеурок 06.04.
|
2.
А
|
Похідна функції.
|
Знаходити значення похідної в заданій точці.
|
П.19 № 19.9, № 19. 11, № 19. 13*
|
Завдання переслати на електронну почту nataliabilokon2@gmail.com 16.04.
|
3.
|
Скалярний добуток векторів
|
Розв’язувати задачі на знаходження скалярного добутку векторів.
|
П.42 № 42.14, № 42.16
|
|
Біологія
|
1.
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків.
|
Пригадати склад і функції білків; розширити свої знання про властивості білків
|
П. 29 №222
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
Хімія
|
1.
|
Закономірності мінливості (неспадкової) людини.
|
Пригадають, що таке мінливість. Дізнаються про її закономірності
|
П.45 повторити
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми
|
Дізнатись про властивості мутацій, класифікацію мутацій, чому виникають мутації та які є основні антимутаційні механізми.
|
§ 46 стор.192 розв’язати вправи
|
|
Фізика
|
1.
|
Пароутвореннята конденсація. Кипіння
|
знати процеси пароутворення, конденсації, кипіння; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтовувати твердження
|
§27, впр.25(1, 2)
|
https://www.youtube.com/watch?v=QrxHaiawn-g
|
2.
|
Властивості насиченої й ненасиченої пари
|
Розрізнити насичену і ненасичену пару. Знати що таке критична температура. Зможуть застосувати свої знання для розв'язування задач.
|
§28, впр. 26(3, 4)
|
https://www.youtube.com/watch?v=fLHCrOw_QPo
|
3.
|
Розв'язування вправ
|
Розв'язувати фізичні задачі по темі: «Пароутворення, конденсація. Насичена, ненасичена пара. Кипіння»
|
Впр. 25 (5, 6)
|
Завдання переслати на електронну адресу polishchuktanya@gmail.com
|