Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Правознавство
|
1.
|
Кримінальне право. Злочин. Кримінальна відповідальність і покарання
|
пояснити які відносини регулює кримінальне право, називати правопорушення, що належать до злочинів, пояснити кримінальну відповідальність
|
Опрацювати матеріал §26-27
|
j6a2h3w
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М.Булгаков « Собаче серце» Конфлікт натовпу, художні образи
|
Учні вміють давати характеристику героям порівнювать персонажів
|
Прочитати оповіддання Е.Сігел «Історія одного кохання»
|
код доступу:
5tobe7m
|
2.
|
Е.Сігел «Історія одного кохання.» Сюжет і проблематика
|
Учні вміють визначати проблеми та сюжет твору
|
Прочитати Шолом- Алейхем «Тев’є-молочар»
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1200м.
Баскетбол.
Правила гри.
Ведення м’яча
-правою.
-лівою рукою.
-із зміною напрямку.
-швидкості.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Ведення м’яча з різною швидкістю.
|
Біг 6-8 хв.
Вправи на розвиток сили.
Ведення м’яча.
Гра в баскетбол.
|
5apfeuc
|
2.
|
Рівномірний біг 1200-1500м
Правила гри.
Ведення м’яча.
Кидки м’яча в кошик з відстані 3-5м.
|
Біг 1 км в середньому темпі.
Ведення м’яча на швидкості.
|
Біг 1.5км.
Техніка ведення м’яча.
Ведення м’яча. Кидки та передачі м’яча.
|
3.
|
Рівномірний біг 1500м
Баскетбол.
Ведення м’яча. Кидки м’яча в кошик.
|
Біг 1.5км.
Знати правила гри.
Уміти контролювати м’яч під час ведення.
|
Біг.
Правила гри.
Ведення м’яча Кидки. Передачі м’яча.
|
Хімія
|
1.
|
Жири. Склад жирів, фізичні властивості.
|
Учень/Учениця
порівнює : органічні та неорганічні сполуки, глюкозу та сахарозу, крохмаль та целюлозу.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа urrfswn
|
urrfswn
|
|
2.
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза.
|
Учень/Учениця
порівнює : органічні та неорганічні сполуки, глюкозу та сахарозу, крохмаль та целюлозу
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа urrfswn
|
|
Основи здоров’ я
|
1.
|
Значення моральних цінностей для профілактики епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.
|
Учень розуміє небезпечність ВІЛу та СНІДу та їх способи уникнення зараження в суспільстві
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
p63q5dk
|