Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Фізика
|
1.
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі.
|
Учні зрозуміють поняття хвильового процесу, умови утворення механічних хвиль, знатимуть формулу швидкості хвилі
|
§17, впр. 132, 133
|
Код доступу: cvvvdp5
cvvvdp5
|
2.
|
Розв`язування задач
|
Застосувати формулу швидкості поширення хвилі при розв`язуванні задач різних типів
|
Впр. 134, 141
|
3.
|
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук
|
Знатимуть звукові хвилі та їх властивості, розрізнятимуть інфразвук і ультразвук
|
§18, 19, впр. 146
|
Трудове навчання
|
1.
|
Вироби для власних потреб
Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Основи біоніки у проектуванні.
|
Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу.
Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
Підготувати моделі-аналоги.
Розробити ескізний малюнок.
Код класу quy56jq
|
quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Кіномистецтво. Види кіно
ВМ. Огюст і Луї Люм’єри Кадри із фільмів. Ч.Чаплін Фрагменти фільмів. М-фи
ММ. Дж.Горнер Саундтрек з к-ф «Титаник».
|
Вміти на основі вивченого матеріалу робити порівняльний аналіз різних історичних періодів та сучасного кінопроцесу;
|
Підібрати музику до фільму Чапліна
Код класу lkub3if
|
lkub3if
|
Інформатика (вч. Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення.
|
Зможуть записати абсолютні, відносні та комбіновані посилання
|
Ст. 206-207
|
tpvwknj
|
2.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
|
Зможуть використати математичні, логічні та статистичні функції
|
Ст. 208
|
Технології
|
1.
|
Організація
файлової системи на диску в ОС.
|
Виконають практичну роботу і знатимуть базову будову файлової системи в ОС Windows
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код гугл клас
bbilvbi
|
2.
|
Організація
файлової системи на диску в ОС.
Практична робота
|
Виконають практичну роботу і знатимуть базову будову файлової системи в ОС Windows
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків
|
Вмітимуть настроювати базові фільтри в Excel
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
bbilvbi
|
2.
|
Анімація. Переміщення по кадрах
|
Створення простої 3Д анімації
|
Виконати практичну роботу в google classroom
|
|
Географія
|
1.2.
|
Лісове Господарство
Мінеральні ресурси
|
|
параграф 16, ст.77-80.
" ГОЛОВНЕ" ст.80.
параграф 17, ст. 81-85.
" ГОЛОВНЕ" ст. 85.
|
am2zz3p
|
Основи здоров*я
|
1.
|
Саморегуляція. Методи самоконтролю
|
Учень/Учениця
розуміє самореалізацію;
вміє назвати методи самоконтролю
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа p63q5dk
|
Код доступа p63q5dk
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М.Ю.Лермонтов «Герой нашого часу» Печорін у системі інших образів
|
Складати характеристику образу персонажа, вміти аналізувати художній твір, висловлювати свої думки та почуття
|
Підготуватися до контрольної роботи, повторити творчість О.С.Пушкіна
|
|
2.
|
Контрольна робота за творчістю О.С.Пушкіна і М.Ю.Лермонтова
|
Характеризувати героїв творів Пушкіна і Лермонтова, систематизувати і аналізувати художній твір, виділяти головні та художні деталі
|
Завдання контрольної роботи в Google Classroom
|
Код доступу:
5tobe7m
|