Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Технології
|
1.
|
Поняття про системи управління автоматизованим обладнанням:
верстатом, агрегатом, виробничою установкою, фермою, -теплицею,
роботехнічним комплексом, гнучким автоматизованим модулем, лінією,
цехом, підприємством.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
2.
|
Числове програмне управління та його різновидності (локальні
системи, супервізирне управління, пряме числове управління).
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
bbilvbi
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.
|
Складатимуть алгоритми
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
|
2.
|
Упорядкування та пошук даних в лінійній таблиці.
|
Вмітимуть знаходити потрібний елемент
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Географія
|
1.
|
ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ УКРАЇНИ
|
1 Запам*ятати значення харчової промисловості
2 дізнатися який склад харчової промисловості
3 дослідити харчову промисловість в Україні
|
Параграф 35, ст. 165-170
ГОЛОВНЕ ст..170
Записати в зошит
|
am2zz3p
|
2.
|
ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ У СВІТІ
|
1 дізнатися про харчову промисловість світу .
2 запам*ятати традиції харчової промимсловості
3 дослідити виробництво продуктів харчування світу
|
Параграф 36 .170-174
Перевіримо свої знання ст..174 , ПИСЬМОВО.
|
Історія України
|
1.
|
Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель
|
наводити приклади участі священиків греко-католицької церкви у процесі національного відродження західноукраїнських земель
|
Опрацювати § 35, заповнити таблицю на с. 240
|
g4vq6u4
|
|
Урок узагальнення
|
повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
Повторити §32-35, завдання в classroom.google
|
2.
|
|
|
|
Правознавство
|
1.
|
Адміністративні правопорушення та адміністративна відповідальність
|
пояснити які відносини регулює адміністративне право, називати правопорушення, що належать до адміністративних проступків, пояснити адміністративну відповідальність
|
Опрацювати матеріал §25, с.168 аналіз ситуацій усно
|
j6a2h3w
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Ерік Сігел «Історія одного кохання»
|
Розкрити проблеми твору, сюжету, вміти аналізувати головних героїв
|
Прочитати Шолом-Алейхема «Тев’є - молочар»
|
код доступу:
5tobe7m
|
2.
|
Проблеми життя і смерті, любові і відданості у творі
|
Знають ключові моменти життя і творчості письменника
|
Виписати приклади художніх засобів, які використовує Шолом-Алейхем
|