Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія виготовлення виробу « Весняне бісерне дерево»
|
Учні зможуть виконувати технологічні операції, формувати стовбур дерева.
Дотримуватися правила безпечної праці при виконанні виробу
|
Оформлення стовбура дерева
|
Код класу quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Екранні мистецтва»
|
Учні зможуть узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми
|
Виконати самостійну роботу у гугл формі «Екранні мистецтва»
|
Код класу lkub3if
|
Технології
|
1.
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
bbilvbi
|
2.
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин
|
Знатимуть як створювати табличні величини в програмі
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
|
2.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам.
|
Вмітимуть створювати візуальні елементи керування
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Географія
|
1.
|
МАШИНОБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ
|
1 Запам*ятати яке машинобудування та на скільки галузей поділяється.
2 дізнатися яке машинобудування світового масштабу.
3 дослідити виробництво України
|
Параграф 31, ст. 144-449
ГОЛОВНЕ ст..149
Записати в зошит
|
am2zz3p
|
2.
|
МАШИНОБУДУВАННЯ СВІТУ
|
1 дізнатися яке машинобудування .
2 запам*ятати країни ,що найбільше задіяні в машинобудуванні.
3 дослідити виробництво та за якими категоріями ділиться.
|
Параграф 32 , 150-155
Перевіримо свої знання ст..155 , ПИСЬМОВО.
|
Історія України
|
1.
|
Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.
|
Характеризувати головні політичні течії, програмні документи українських партій
|
Опрацювати § 31,
Виписати складові аграрної реформи П. Столипіна
|
g4vq6u4
|
2.
|
Урок узагальнення «Українські землі у складі російської імперії»
|
визначати вплив революції 1905-1907-х років в Україні, характеризувати український національно-культурний рух, розповідати про діяльність українських парламентських громад
|
Повторити §27- 31
|
Правознавство
|
1.
|
Неповнолітні працівники
|
Пояснювати умови прийняття на роботу, робочий час та час відпочинку, оплату праці неповнолітніх працівників
|
Опрацювати матеріал §22-23
|
j6a2h3w
|