Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Технології
|
1.
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
bbilvbi
|
2.
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин.
|
Знатимуть як створювати табличні величини в програмі
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom
|
bbilvbi
|
2.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам.
|
Вмітитуть створювати візуальні елементи керування
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Географія
|
1.
|
Хімічне виробництво в Україні .
|
1 Запам*ятати яке хімічне виробництво в Україні
2 дізнатися хім. Виробництво світу.
3 дослідити хімічне виробництво України
|
§ 28, ст. 130-134
ГОЛОВНЕ ст..134
Записати в зошит
|
am2zz3p
|
2.
|
Виробництво деревини та паперу
|
1 дізнатися яке виробництво деревини і паперу
2 запам*ятати скільки виробляє Україна
3 дослідити виробництво паперу в Україні
|
§29 ст.134-138
Перевірити свої знання ст..138 , ПИСЬМОВО
|
Історія України
|
1.
|
Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини
|
Характеризувати головні політичні течії, програмні документи українських партій
|
Опрацювати § 29,
С.202 №1 письмово (заповнити таблицю)
|
g4vq6u4
g4vq6u4
|
2.
|
Політичне й громадське життя в Наддніпрянщині в 1905-1907-х роках
|
визначати вплив революції 1905-1907-х років в Україні, характеризувати український національно-культурний рух, розповідати про діяльність українських парламентських громад
|
Опрацювати § 30, усно с.209
|
Правознавство
|
1.
|
Практичне заняття. Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
|
пояснювати, як захищають права дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, зрозуміти права та обов’язки мають усиновлювачі, опікуни, піклувальники
|
Опрацювати матеріал §21,
С. 146 усно
|
j6a2h3w
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Запити на вибірку даних.
|
|
§ 19 ст. 183-188 Вправа 1 ст. 186-187, Вправа 2 ст. 188
|
yumyntg
|
2.
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 7. Робота з базою даних.
|
Зможуть створити базу даних.
|
Завдання практичної в Гугл Класі.
|