Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Фізика
|
1.
|
Лабораторна робота № 6 Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів
|
Учні зможуть визначати частоту звучання джерела звуку
|
Google Classroom
|
Код доступу: cvvvdp5
cvvvdp5
|
2.
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі
|
Учні знатимуть формули взаємозв`язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі
|
§20, впр.173, 174, 176
|
3.
|
Шкала електромагнітних хвиль
|
Знатимуть властивості електромагнітних хвиль
|
§21, впр.177, 178
|
Трудове навчання
|
1.
|
Художнє конструювання. Ескіз виробу. Планування роботи з виконання проекту.
|
Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу.
Дотримується правил безпечної праці при
художньому конструюванні
|
Побудова кресленника виробу,виготовлення « Лепбуку»
Код класу quy56jq
|
quy56jq
|
Мистецтво
|
1.
|
Кіномистецтво. Мова кіно
ВМ. Кадри з к-ф «Зоряні війни», «Аватар», «Матриця» (Великий план, загальний план, ракурс, середній план)
ММ. Дж.Горнер Саундтрек з к-ф «Аватар». Дж.Вільямс Саундтрек з к-ф «Зоряні війни» .
|
Вміти на основі вивченого матеріалу робити порівняльний аналіз зйомки в різних ракурсах сучасного кіномистецтва;
|
С.117- 123
Вигадайте свій атрибут кінопремії. Замалюйте його
Код класу lkub3if
|
lkub3if
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1-2
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
|
Зможуть використати математичні, логічні та статистичні функції в табличному процесорі.
|
Виконати практичну роботу на ст. 208
|
|
Технології
|
1.
|
Використання менеджера програм
|
Знатимуть поняття менеджера програм.
Знатимуть як їм користуватись.
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код гугл клас
bbilvbi
|
2.
|
Використання менеджера програм.
|
Виконають практичну роботу
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Інформатика ІІ гр.
|
1.
|
Розвязування задач засобами табличного процесора
|
Вмітимуть робити задачі в Excel
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
bbilvbi
|
2.
|
Практична робота
|
Знатимуть як створювати автоматичні розв’язки задач в табличному процесорі
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Географія
|
1.2.
|
Видобування паливних мінеральних ресурсів
|
|
§17, ст.81-85
§18 ст. 85-89
|
am2zz3p
|
Основи здоров*я
|
1.
|
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.
Планування часу.
|
Учень/Учениця
вміє планувати свій час;
розуміє індивідуальні особливості сприйняття і навчання;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа p63q5dk
|
Код доступа p63q5dk
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Поняття про реалізм, характерні ознаки. Творчість Оноре-де Бальзака
|
Дати поняття про реалізм, як напрям у літературі, визначити ознаки реалізму, знати ключові факти із життя і творчості Оноре-де Бальзака
|
Прочитати повість Бальзака «Гобсек»
|
|
2.
|
Оноре-де Бальзак «Гобсек»
|
Характеризувати героїв, визначати проблеми, висловлювати свої думки про твір та героїв
|
Знайти і виписати із повісті цитати про владу золота
|
Код доступу:
5tobe7m
|