Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складнопідрядне речення
|
Знають,що таке спр, утворюють його
|
Впр.147 усно.
Параграф14 – правила вивчити. Виписати поняття про спр.
Вправа 148.
Вправа 150.
Вправа 155.
|
Код доступу: l7mha66
|
2.
|
Основні види складнопідрядних речень
|
Називають та визначають означальні, з’ясувальні, обставинні спр
|
С.83 – правило записати, до кожного речення накреслити схему.
С.84-85 читати правила.
Вправа 163,завд1.
Вправа 164 усно.
Вправа 166.
|
Українська література
|
1.
|
Г.Квітка-Основ`яненко «Маруся»
|
Знає текст твору, його жанр, художній напрям, може переказати зміст
|
Читати твір, заповнити картку, роздрукувавши її, або зробити завдання за карткою у зошиті. (в Гугл Класі)
Увага! Картка на 3х аркушах!
|
2.
|
Український романтизм
|
Знає загальну інформацію про розвиток романтизму в Україні, пояснює поняття, ознаки, називає представників
|
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=17pm0d3wBbE , опрацювати текст підручника, заповнити картку 1 (або роздрукувавши, або виконавши завдання в зошиті). Зробити стислі (!) записи за карткою 2.
Картки в Гугл Класі
|
Англійська мова
|
1.
|
Inventions and Discoveries
Світові винахідники
|
Обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів
|
Впр. 1,2,3 ст.118-119 (усно)
Впр.4 ст.120 (письмово)
Впр 7 (а,б) ст.121 (письмово)
Вивчити та записати нові слова на ст.120
|
Код доступу: j25mjom
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Великі вчені
|
Обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів
|
Впр.7 (в,г) ст.122-123 (усно) Впр.8 ст.123 (письмово) Впр.1,3 ст.59-61 (РЗ)
|
3.
|
Відомі науковці
|
Обговорювати роль великих винаходів для суспільства
|
Впр.1,2 ст.124 (усно) Записати таблицю на ст.124 у зошит з перекладом
Впр.3 (б) ст.125 (письм.) Опрацювати та записати таблицю «Утворення слів» на ст.126 (з перекладом) Записати та вивчити слова на ст.126-127 Впр.4,5 ст. 61-62 (РЗ)
|
Математика
|
1.
А
|
Квадратична функція.
|
Визначати за графіком властивості функції, побудувати графік даної функції за схемою.
|
П. 8, № 313, № 320 (1)
|
3uawayq
|
2.
|
Квадратична функція.
|
Розв’язувати вправи на побудову графіка даної функції, на знаходження коефіцієнтів а, в, с.
|
П. 8, № 311(2,4), № 325, № 329
|
1.
Г
|
Розв’язування трикутників.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів трикутника за алгоритмом (таблиця стор.96)
|
П. 13, № 597(1), № 599(1), № 601(1)*.
|
3hd2dgy
|
2.
|
Розв’язування трикутників.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 13, № 605, № 623.
|
Хімія
|
1.
2
|
Органічні сполуки. Органічна хімія
Вуглеводні. Метан
|
Учень/Учениця
розрізняє органічну хімію від неорганічної;
знає загальну характеристику вуглеводнів;
Вміє охарактеризувати метан як окремий представник гомологічного ряду
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу: urrfswn
|
Біологія
|
1.
|
Генетичний код. Біосинтез білка
|
Знати особливості генетичного коду; розуміти як відбувається біосинтез білків у живій клітині; вміти розв’язувати елементарні вправи із транскрипції та трансляції.
|
П26
|
Код доступу: vvttkbm
Код доступу
vvttkbm
|
2.
|
Подвоєння ДНК. Репарація пошкоджень ДНК
|
Знати як відбувається самоподвоєння ДНК; Розуміти значення репарації ДНК
|
П.27
|