Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Текст, його ознаки, будова тексту
Контрольний диктант
|
Знає ознаки, будову тексту. Пише диктант
|
Завдання в Класі
|
Код доступу: l7mha66
|
Українська література
|
1.
|
Марко Вовчок (Марія Вілінська) «Народні оповідання», «Інститутка»
|
Знає біографію авторки, читає та переказує твір «Інститутка», пояснює тему народного життя в творі
|
Читати та опрацювати біографію, читати твір
|
Англійська мова
|
1.
|
Test Reading
|
Читати текст з повним розумінням, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Виконати завдання в Google Classroom
|
код доступу: j25mjom
|
2.
|
Let’s Come Back to Ukraine
|
Вміти надавати інформацію про міста України
|
Впр.1 ст.226 (усно)
Впр.2 ст.226-228 (читати)
Виконати завдання в Google Classroom
|
3.
|
The Capital of Galicia
|
Читати текст з повним розумінням, знаходити необхідну інформацію для виконання завдань
|
Впр.2 ст.228-232 (читати)
Впр.3,5 ст.232-233 (письмово)
|
Математика
|
1.
А
|
Контрольна робота «Числові послідовності»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
П. 12- П. 14
|
Код класу
3uawayq
|
1.
Г
|
Перетворення подібності.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей перетворення подібності.
|
П. 23, № 1009, № 1011
|
Код класу
3hd2dgy
|
Біологія
|
|
Екосистема та її функціонування. Екологічні чинники.
|
Знати, які зв’язки є визначальними у функціонуванні екосистеми, основні закономірності; знати, які є види екологічних чинників, як вони впливають на організми.
|
П.55,56
Завдання у classroom
|
Код класу: vvttkbm
|
Фізика
|
1.
|
Еволюція фізичної карти світу. Розвиток уявлень про природу світла
|
Знатимуть основні етапи становлення сучасної фізичної карти світу
|
§41
|
cvvvdp5
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Мій власний стиль.
|
Учні зможуть вияснити у чому виявляється сутність моди і стилю..
|
Переглянути матеріал з теми "Види юнацького одягу"
|
Код класу quy56jq
|
Інформатика (вч. Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.
|
Зможуть описати програму пошуку елемента з найбільшим або найменшим значенням
|
§ 18 ст. 132-134 Вправа 2 ст. 132-133
|
yumyntg
|
2.
|
Упорядкування та пошук даних в лінійній таблиці.
|
Навчаться упорядковувати дані в лінійній таблиці; як шукати елемент в упорядкованій таблиці
|
§ 18 ст. 134-138 Вправа 3 ст. 135
|
Технології
|
1.
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
bbilvbi
|
2
|
Архівування інформації.
|
Знатимуть що таке архівація, навіщо вона потрібно і способи архівації своїх даних
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
bbilvbi
|